تاریخ اکران فیلم ترسناک Five Nights at Freddy's 2 اعلام شد

یونیورسال پیکچرز تاریخ مورد انتظار اکران فیلم ترسناک Five Nights at Freddy's 2 را اعلام کرد.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، باخبر شدیم که تاریخ اکران فیلم Five Nights at Freddy's 2 توسط Blumhouse Productions و Universal Pictures مشخص شده است. یونیورسال رسما اعلام کرده است که قسمت دوم این فیلم ترسناک در تاریخ 14 مارس 1404 (5 دسامبر 2025) اکران خواهد شد. این فیلم به مدت طولانی از قسمت اول پخش می شود که در تاریخ 5 آبان 1402 (27 مهر 1392) از شبکه طاووس برای مخاطبان پخش شد.

اگرچه پنج شب در فردی از روز اول در شبکه طاووس به مخاطبان معرفی شد، اما با بودجه 25 میلیون دلاری توانست نزدیک به 300 میلیون دلار در باکس آفیس کسب کند. این فیلم ماجراهای یک نگهبان امنیتی مشکل دار را دنبال می کند که در رستوران خانوادگی Freddy Fazbear's Pizza شروع به کار می کند. در اولین شب کار در این مکان، این نگهبان متوجه می شود که به این راحتی نمی توان از شیفت شب جان سالم به در برد.

اما موضوعکارگردان باد در راس پنج شب در فردی و همکاری بود گروه کیدبک و اسکات کاتنسازنده سری بازی سناریوی خودش را نوشته است. جاش هاچرسون، متیو لیلارد، پایپر روبیو، الیزابت لایل، مری استوارت مسترسون، لوکاس گرانت، کت کانر استرلینگ و جسیکا بلک مور در این فیلم بازی کردند. بازیگران و کارگردان قسمت دوم این فیلم هنوز مشخص نیستند اما به نظر می رسد فیلمبرداری از تابستان آغاز شود.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  به روز رسانی بزرگ Starfield به تعویق افتاده است