سازندگان Game Of Thrones نمایش بعدی خود را معرفی می کنند، و این کاملاً متفاوت است



سازندگان مجموعه تلویزیونی Game of Thrones، DB Weiss و David Benioff، پروژه بعدی خود را با نتفلیکس فاش کرد به عنوان بخشی از قرارداد 200 میلیون دلاری آنها با غول استریمینگ.

سریال جدید Death by Lightning نام دارد و اقتباسی از رمان سرنوشت جمهوری اثر Candice Millard در سال 2011 است. این سریال یک درام درباره بیستمین رئیس جمهور ایالات متحده، جیمز گارفیلد، و مردی است که او را ترور کرد، چارلز گیتو.

Make Makowsky (آموزش بد) خالق Death by Lightning است و کارگردانی این سریال بر عهده مت راس (28 اتاق هتل) خواهد بود. وایس و بنیوف در کنار یکی دیگر از کهنه‌کارهای سریال Game of Thrones، برنی کالفیلد، به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی فعالیت می‌کنند.

مایکل شانون، بازیگر نامزد اسکار، نقش گارفیلد را بازی می‌کند و متیو مکفدین، ستاره فیلم جانشینی، نقش گیتیو را بازی می‌کند.

گارفیلد درست پس از تصدی مسئولیت، در ژوئیه 1881 توسط Guiteau تیرباران شد و در سپتامبر همان سال درگذشت. گیتو دستگیر و به اعدام با دار زدن محکوم می شود.

ساخت فیلم Death by Lightning هنوز آغاز نشده است. آخرین پروژه وایس و بنیوف با نتفلیکس سریال علمی تخیلی 3 Body Problem است که در 21 مارس پخش می شود.



تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Lego Super Mario 64 Question Block در آمازون برای جمعه سیاه فقط 140 دلار قیمت دارد