اولین تیزر و تصاویر فصل دوم سریال Squid Game فاش شد


اولین تیزر و تصاویر رسمی از نتفلیکس فصل دوم سریال Squid Game منتشر شد که نوید بازگشت به بازی مرگبار بازی ترکیبی را می دهد.

در آخر اخبار سینما و تلویزیوناولین تیزر و تصاویر فصل دوم مجموعه بازی کامپوزیتی منتشر شد. نتفلیکس امروز اولین تیزر رسمی فصل دوم بازی Squid را در X/Twitter منتشر کرد که شامل بازگشت لی جونگ جائه در نقش سونگ گی هون است که کسی را تهدید می کند که فقط می توانیم انتظار داشته باشیم که یک بازاریاب باشد. می توانید این تیزر 17 ثانیه ای را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه بر اولین تیزر، اولین تصاویر رسمی از فصل دوم سریال Squid Game نیز منتشر شده است که در آن شاهد بازگشت شخصیت ها و ظهور شخصیت های جدید هستیم و بازی های جدید این فصل نیز هستند. ذکر شده است که در زیر می توانید مشاهده کنید:

لی جونگ جائه در نقش سونگ گی هون، لی بیونگ هون در نقش هوانگ این هو، وی ها جون در نقش هوانگ جون هو، گونگ یو به عنوان متخصص بازاریابی، ایم شیوان، کانگ هانول، پارک سونگ هون و یانگ دونگ گان از جمله بازیگران حاضر در فصل دوم سریال Squid Game هستند و به ایفای نقش پرداختند. مجموعه بازی های کامپوزیت داستان بازی مرگ و زندگی را دنبال می کند که در آن هرکس در این رقابت مرگبار برنده شود، جایزه 38.5 میلیون دلاری را به خانه خواهد برد.

همچنین هوانگ دونگ هیوک، نویسنده، کارگردان و خالق سریال Squid Game برای فصل دوم مجموعه بازی های ترکیبی بازگشته است. به گزارش نتفلیکس، تقریباً 142 میلیون کاربر این شبکه در طول 4 هفته اول انتشار سریال Squid Game، فصل اول آن را تماشا کردند که این سریال را به پربیننده ترین سریال تاریخ نتفلیکس تبدیل کرد. سری بازی های ترکیبی رتبه اول را به عنوان پربیننده ترین سریال نتفلیکس در 94 کشور از جمله ایالات متحده دارد.

بخوانید  Xbox Head از سیاست جدید فروشگاه App اپل راضی نیست

فصل دوم سریال Squid Game در تاریخ نامعلومی از سال 2024 در نتفلیکس منتشر خواهد شد.انتظار می رود فصل دوم سریال بازی کامپوزی مانند فصل اول در 9 قسمت تولید شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر