تاریخ پخش سریال انیمه Sausage Party اعلام شد

Amazon Prime Video پوستر جدیدی از انیمیشن بزرگسالان خود یعنی Sausage Party: Foodtopia منتشر کرده است.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، باخبر شدیم که Amazon Prime Video تاریخ پخش سریال انیمیشنی Sausage Party: Foodtopia را اعلام کرده است. این شبکه در توییتی جدید اعلام کرد: «The Sausage Party» فقط یک پیش غذا بود: Foodtopia در تاریخ 21 ژوئیه 1403 (11 ژوئیه 2024) به صورت گرم و آماده سرو می شود X Amazon Prime Account قابل رویت.

مجموعه انیمیشن Sausage Party: Foodtopia اسپین آف فیلم Sausage Party است که در سال 2016 منتشر شد. انیمیشن Sausage Party داستان یک بقال را روایت می کند که متوجه وحشتی می شود که در خانه در انتظارش است. این انیمیشن با بودجه 19 میلیون دلاری توانست بیش از 141 میلیون دلار در باکس آفیس بفروشد و به یکی از موفق ترین انیمیشن های تاریخ بزرگسالان تبدیل شود.

در حال حاضر، جزئیات داستان سری انیمه Sausage Party: Foodtopia مخفی نگه داشته می شود. ست روگن، کریستن ویگ، مایکل سرا، دیوید کرامهولتز و ادوارد نورتون آنها یک بار دیگر نقش های قبلی خود را در این سریال بزرگسالان تکرار می کنند. Sausage Party: صداپیشگان جدید Foodtopia عبارتند از: ویل فورته، سام ریچاردسون، ناتاشا راثول و یاسر لیستر نقل قول. آریل شفیر و کایل هانتر آنها مسئولیت نگارش و تولید اجرایی این انیمیشن را بر عهده داشتند.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  بازیگر Top Gun 2 قرار است در Thunderbolts بازی کند