بازیگر Top Gun 2 قرار است در Thunderbolts بازی کند


لوئیس پولمن بازیگر Top Gun: Maverick اولین انتخاب مارول استودیوز برای Thunderbolts است. او احتمالا جایگزین استیون ین خواهد شد.

این ماه گذشته فاش شد استیون ین به دلیل درگیری های برنامه ریزی از Thunderbolts کنار رفت و اکنون در آخرین اخبار سینما و تلویزیون، احتمالا جایگزین این بازیگر در فیلم Thunderbolts مشخص شده است. به گفته منابع آگاه، لوئیس پولمن، بازیگر فیلم Top Gun: Maverick، اولین انتخاب استودیو مارول برای فیلم Thunderbolts است و پیشنهاد حضور در این فیلم را دریافت کرده است. اگر پولمن پیشنهاد حضور در این فیلم را بپذیرد، جایگزین استیون ین خواهد شد.

لوئیس پولمن

علاوه بر فیلم Top Gun: Maverick، لوئیس پولمن در آثار دیگری مانند Aftermath، The Strangers: Prey at Night، Bad Times at the El Royale، The Starling Girl و Catch-22 نیز حضور داشته است و اخیرا در سریال Lessons حضور داشته است. در رشته شیمی گرفته شد. یکی از کارهای آینده پولمن Salem's Lot است. اگرچه نقش احتمالی پولمن در فیلم Thunderbolts مشخص نیست، اما طبق شایعات، او احتمالاً نقش Sentry را بر عهده خواهد گرفت.

جیک شرایر او پس از کارگردانی فیلم Robot & Frank، فیلم Paper Towns و قسمتی از سری Skeleton Crew، کارگردانی فیلم Thunderbolts را بر عهده دارد. لی سونگ جین، خالق سریال تحسین شده بیف نتفلیکس، وظیفه بازنویسی فیلمنامه Thunderbolts را بر عهده دارد. نسخه اولیه فیلمنامه توسط اریک پیرسون با سابقه نگارش فیلمنامه Black Widow، Thor: Ragnarok و Godzilla vs. کنگ نوشته شده است.

فلورانس پوگ در نقش النا بلوا، سباستین استن در نقش باکی بارنز معروف به سرباز زمستانی، راسل سفید در نقش جان واکر، با نام مستعار مامور آمریکایی، دیوید هاربر در نقش الکسی شوستاکف با نام مستعار رد گاردین، هانا جان کامن مثل روح، اولگا کوریلنکو در نقش مدیر پروژه، جولیا-لوئیس دریفوس مثل والنتینا، هریسون فورد به عنوان رئیس جمهور تاندربولت راس و حوا ادبیریاز جمله بازیگران حاضر در فیلم صاعقه هستند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

بخوانید  کمپانی Pokemon به انتشار بازی Palworld واکنش نشان داد

Thunderbolts قرار است در 25 جولای 2025 اکران شود. فیلم Thunderbolts قرار است پایان مرحله پنجم دنیای سینمایی مارول را نشان دهد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر