تاریخ انتشار Scary 3 تغییر کرد

Terrifier 3 به نویسندگی و کارگردانی دیمین لئون دو هفته پیش اکران می شود.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، با خبر شدیم که Terrifier 3 دو هفته پیش اکران خواهد شد. این فیلم اسلشر به نویسندگی و کارگردانی می باشد دامیان لئون در ابتدا قرار بود در 4 آبان 1403 (25 اکتبر 2024) اکران شود، اما اکنون در 20 مهر 1403 (11 اکتبر 2024) به روی پرده نقره ای خواهد رفت.

فیل فالکونتهیه‌کننده سریال Terrifier در بیانیه‌ای جدید گفت: «ما هیجان زده‌ایم که The Terrifier را در پاییز امسال به سینما می‌آوریم، درست در زمان هالووین، تمام انتظارات طرفداران را برآورده می‌کند و هنر دلقک فراتر از آن است.» به اندازه کافی از هواداران برای حمایت آنها تشکر می کنم.

لورن لاورا (بازیگر فیلم اسپلیت) در نقش سینا شاو، الیوت فولام (بازیگر ترسناک 2) نقش جاناتان شاو، سامانتا اسکافیدی (بازیگر حفره شیطان) در نقش ویکتوریا هیز، دیوید تورنتون (بازیگر سریال تلویزیونی گاتهام) در نقش دلقک هنر، کریس جریکو (بازیگر فیلم مک گروبر) در نقش برک دبلیو دانیل روباک (بازیگر فراری) در این فیلم نقش بابانوئل را بازی می کند.

در خلاصه داستان Terrifier 3 آمده است: «در حالی که ساکنان مایلز کانتی در شب کریسمس می‌خوابند، دلقک هنر یک ضرب و شتم دیگر را به راه می‌اندازد.» دامیان لئون نویسندگی و کارگردانی فیلم Scarecrow 3 را برعهده داشت و مایکل لوی، جیسون لوی، جورج استیوبر و استیو دلا سالا به عنوان تهیه کننده در این پروژه حضور داشتند.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  این کلاه و کاسکت بازی Star War: Knights of the Old Republic را در نقش Darth Revan پیش خرید کنید