این کلاه و کاسکت بازی Star War: Knights of the Old Republic را در نقش Darth Revan پیش خرید کنید

ما هنوز منتظر نسخه بازسازی شده Star Wars: Knights of the Old Republic هستیم و در حالی که ظاهرا هنوز در حال توسعه است، به این زودی ها آن را نخواهیم دید. خوشبختانه، می‌توانید کلاه ایمنی Darth Revan خود را در اندازه واقعی از GameStop پیش‌سفارش دهید، به شما این امکان را می‌دهد که در ماه آگوست که عرضه می‌شود، مسائل را در دستان خود بگیرید و خودتان KOTOR را در حیاط خلوت یا اتاق نشیمن خود بازسازی کنید.

این کلاه که متعلق به شرکت لباس و اسباب‌بازی هالووین Jazwares است، 80 دلار برای شما بازگردانده است و GameStop ارسال رایگان برای پیش‌سفارش‌های بالای 59 دلار ارائه می‌کند. انتشار آن برای 30 آگوست برنامه ریزی شده است.

کلاه ایمنی دارث روان جنگ ستارگان
کلاه ایمنی دارث روان جنگ ستارگان

آلبوم عکس

طبق این فهرست، این کلاه پلاستیکی دارای مجوز رسمی دارای ابعاد 17 در 17 اینچ و وزن تقریباً چهار پوند است. این شامل یک کمربند داخلی است که به آن کمک می کند تا روی سر شما قرار بگیرد، و همچنین یک کاپوت پارچه ای برای هماهنگی بهتر با ظاهر Revan در بازی، اگر می خواهید ظاهر را کامل کنید، می توانید کلاه ایمنی را با شمشیر نوری Darth Revan سری Black Wars جفت کنید.

در حالی که منتظر هدست KOTOR و بازسازی KOTOR هستید، هنوز KOTOR های دیگری وجود دارند که شما را نگه می دارند. چهار رمان وجود دارد که در دوره جمهوری قدیم به تفصیل در KOTOR توضیح داده شده است. دو تا از این داستان ها، The Old Republic: Revan و The Old Republic: Annihilation، توسط نویسنده سابق BioWare درو Karpyshyn نوشته شده اند که نقش مهمی در خلق داستان KOTOR داشته است. شما می توانید هر چهار مورد را در آمازون پیدا کنید. لیست کتاب های جمهوری قدیمی را در زیر بررسی کنید.

بخوانید  Thanos Nerfed و تغییرات بیشتر در به‌روزرسانی مارول اسنپ

رمان جنگ ستارگان: جمهوری قدیم پیشنهاد می کند

اگر می‌خواهید KOTOR اصلی و دنباله آن، The Sith Lords را بر روی یک کنسول مدرن تجربه کنید، هر دو بازی در Star Wars: Heritage Pack، یک انحصاری Nintendo Switch، گنجانده شده‌اند. علاوه بر دو بازی RPG کلاسیک، Heritage Pack شامل پنج بازی دیگر از جنگ ستارگان، از جمله Jedi Knight I و II است. Star Wars: Heritage Pack با قیمت 40 دلار (60 دلار) در آمازون پیش از روز جنگ ستارگان به فروش می رسد. سایت خواهر GameSpot Fanatical همچنین معاملاتی در مورد KOTOR و بسیاری دیگر از بازی های Star Wars دارد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر