پیش‌سفارش دستگاه‌های بازی یکپارچهسازی با سیستمعامل جدید Evercade همراه با کارتریج Tomb Raider در آمازون

کنسول دستی Evercade EXP-R و کنسول خانگی Evercade VS-R اکنون در آمازون با قیمت مقرون به صرفه 100 دلار برای پیش خرید در دسترس هستند. دو دستگاه یکپارچهسازی با سیستمعامل جدید مبتنی بر کارتریج در 31 جولای عرضه خواهند شد و با کتابخانه کارتریج موجود و بسیار گسترده Evercade سازگار هستند. EXP-R و VS-R با کارتریج آینده Tomb Raider Collection عرضه می شوند که سه ماجراجویی اول قهرمان نمادین لارا کرافت را گردآوری می کند. دارندگان موجود Evercade می توانند Tomb Raider Collection را به صورت جداگانه با قیمت 25 دلار پیش خرید کنند. لوازم جانبی جدید، از جمله دستگیره ارگونومیک برای Evercade EXP و EXP-R و کنترلرهای اضافی VS-R نیز برای پیش سفارش در دسترس هستند.

محصولات Evercade معمولاً در آمازون محبوب هستند و موجودی آن معمولاً محدود است، بنابراین توصیه می‌کنیم در صورت تمایل، سیستم‌ها و لوازم جانبی جدید را زودتر سفارش دهید. این فکر برای کسانی که فقط به Tomb Raider Collection نیاز دارند نیز صدق می کند، به خصوص که Tomb Raider نام بزرگی است، شبیه به Duke Nukem Collections 1 و 2 که به طور مرتب در آمازون به فروش می رسد.

EXP-R سومین کنسول دستی Evercade است – یا چهارمین، اگر از Super Pockets استفاده کنید – و VS-R دومین کنسول خانگی Evercade است. هر دو دستگاه دارای رنگ های خاکستری زغالی با لهجه های فیروزه ای هستند.

اگر با خانواده سیستم های Evercade آشنا نیستید، این یک دستگاه بازی یکپارچهسازی با سیستمعامل است که به شما امکان می دهد بیش از 50 مجموعه را روی کارتریج ها بازی کنید. دستی اصلی Evercade در سال 2020 منتشر شد و Blaze Entertainment چندین بار روی سخت افزار Evercade تکرار شده است، از جمله با کنسول خانگی Evercade VS، Evercade EXP handheld و اسپین آف دستی با قیمت 60 دلار از سال گذشته، Taito و Capcom Super Pockets. .

کتابخانه Evercade اکنون شامل بیش از 500 بازی قدیمی است که در 50 کارتریج پخش شده اند. اگر به دنبال راهی رسمی برای انجام برخی از نمادین‌ترین بازی‌های چند دهه اخیر هستید، این گجت‌های مبتنی بر کارتریج قطعا ارزش بررسی دارند. ما Evercade EXP، Evercade VS و Super Pocket را بررسی کردیم. شما می توانید این بررسی ها را در زیر بررسی کنید. همچنین می‌توانید به آمازون بروید تا مجموعه‌های کارتریج‌های موجود را که از 20 دلار شروع می‌شود، نگاهی بیندازید.

شرحی ارائه نشده است

درباره Evercade بیشتر بدانید

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر