جزئیات و تعداد صحنه ها پس از پایان فیلم Deadpool و Wolverine فاش شده است

فیلم ددپول و ولورین احتمالا بعد از پایان غیرمنتظره صحنه هایی خواهد داشت.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، موضوع صحنه پس از ساخت فیلم ددپول و ولورین در حال حاضر بسیار داغ است. گزارش‌ها حاکی از آن است که دو صحنه «دیوانه‌کننده» پس از ساخت فیلم در فیلم وجود خواهد داشت، کاری که مارول قبلا هرگز انجام نداده است. اخیراً MyTimeToShineHello و Cinema Insider صحنه‌های پس از فیلم Deadpool و Wolverine را «تکان‌دهنده» توصیف کرده‌اند و همچنین تاکید کرده‌اند که غیرقابل باور است که تیم سازنده بتواند صحنه‌های پس از تیتراژ را بدون درز اطلاعات فیلمبرداری کند.

در بعدی راب لیفلد خالق شخصیت ددپول حرف های خود را تایید کرد و به نظر می رسد پس از تیتراژ از جزئیات صحنه مطلع است. با این حال، شایعه شده است که فیلم Deadpool and Wolverine به زودی فیلمبرداری مجدد برخی از صحنه ها را آغاز می کند، که ممکن است مربوط به صحنه های شایعه شده پس از اعتبار باشد.

ددپول با چاقوی خونین داخل ماشین در ددپول ولورین

ادامه این مقاله ممکن است صحنه‌های پس از فیلم Deadpool و Wolverine را خراب کند.

به گفته مایکل رومن، Cinema Insider، دو صحنه پس از اعتبار در فیلم Deadpool و Wolverine وجود خواهد داشت. به گفته وی، در اولین صحنه شاهد خواهیم بود که چندجهانی شکسته خواهد شد و رویدادهای Avengers: Secret Wars به ​​طور مستقیم آغاز خواهند شد. این منبع می گوید که مارول برنامه های بزرگی برای فیلم Deadpool و Wolverine دارد و اشاره به آن لینک مستقیم رویداد Secret Wars است.

اما در مورد صحنه دوم، حدس و گمان های زیادی وجود دارد، برخی می گویند که مربوط به بازگشت یک شخصیت محبوب و کاریزماتیک از دنیای چندگانه است و برخی دیگر از حضور ددپول در رویدادهای گذشته MCU صحبت می کنند. در رابطه با فرضیه اول، گفته می شود که این نسخه جهانی موازی یکی از شخصیت های مرد آهنی است. رابرت داونی جونیور، کاپیتان آمریکا کریس ایوانز، مرد عنکبوتی توبی مگوایر یا مرد عنکبوتی اندرو گارفیلد آنها ممکن است در صحنه دوم حضور داشته باشند زیرا گفته می شود مارول استودیو در مورد افشا نکردن صحنه دوم بسیار حساس است و خودی های فیلم می گویند که فقط چنین شخصیت هایی این سطح از حساسیت را توجیه می کنند.

بخوانید  به‌روزرسانی Cyberpunk 2077 «Last Big» در تاریخ 5 دسامبر عرضه می‌شود

با این حال، مارول کنترل زیادی بر شخصیت مرد عنکبوتی ندارد و علاوه بر این، ممکن است برای جلوگیری از افشای اطلاعات، نیاز به فیلمبرداری مجدد باشد. در مورد فرضیه دوم، ددپول و ولورین ممکن است وارد نبرد نهایی Avengers: Endgame شوند و با تغییر آن، مبنایی برای شکستن چندجهانی شوند یا به سادگی حضور خود را در گوشه ای از جنگ برای شوخی نشان دهند. او او.

انتهای بخش اسپویلر

Deadpool و Wolverine در Deadpool Wolverine با هم می روند

Deadpool and Wolverine اولین فیلم در دنیای سینمایی مارول خواهد بود که رتبه بزرگسالان را دریافت می کند. شان لویکارگردان Free Guy و The Adam Project، کارگردانی Deadpool و Wolverine را بر عهده دارد. رت ریس و پل ورنیک چه کسی قبلاً فیلمنامه دو فیلم اول ددپول را نوشته بود، وظیفه نوشتن فیلمنامه ددپول و ولورین با هم زب ولز، رینولدز و لوی او مسئول بود

رایان رینولدز مثل ددپول، جکمن هیو مانند لوگان که با نام ولورین نیز شناخته می شود، مورنا باکارین مانند ونسا کارلایل، استفان کابیچیچ مثل غول، برایانا هیلدبراند مانند کلاهک نوجوان Negasonic، کوتسونا شیوری به عنوان یوکیو، راب دیلینی مثل پیتر کاران سونی در نقش دوبندر (راننده تاکسی) لزلی اوگامز به اندازه آل کور، جنیفر گارنر به عنوان الکترا، آرون استنفورد مانند جان آلاردایس با نام مستعار پیرو اما کورین در نقش کاساندرا نوا و متیو مکفدین در Agent Paradox بازیگران Deadpool و Wolverine حضور دارند و به ایفای نقش می پردازند.

فیلم Deadpool and Wolverine برای اکران در تاریخ 5 آگوست 1403 (26 ژوئیه 2024) برنامه ریزی شده است.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر