متن فایل Call Of Duty می‌تواند به معرفی یک بازی جدید در این ماه اشاره کند

اکتیویژن بلیزارد احتمالاً قصد دارد بازی بعدی Call of Duty را در این ماه معرفی کند. در واقع، دیتامینرها در آخرین به‌روزرسانی Call of Duty Warzone، ارجاعاتی به فاش شده‌اند.

بر (که قبلاً توییتر نام داشت)، CharlieIntel اشاره کرد که “s3_cerberus_reveal” در فایل های آپدیت فصل 3 Reloaded که اوایل این هفته منتشر شد، کشف شد. نکته قابل توجه این است که نمایشگاه بازی های ایکس باکس ژوئن با یک پخش زنده مرموز همراه با تصویری از Cerberus همراه خواهد شد.

Insider Gaming گزارش می دهد که همه اینها در واقع منجر به معرفی رسمی Black Ops جدید در این ماه و به دنبال آن Call of Duty Direct در ماه ژوئن می شود. ظاهراً دیتامینرها اپراتور فرانک وودز را نیز پیدا کرده‌اند که می‌تواند یک جایزه پیش‌سفارش برای FPS بعدی باشد. این گزارش همچنین ادعا می کند که مایکروسافت اطلاعات جدیدی در مورد فرنچایز ارائه شده به Xbox Game Pass خواهد داشت.

اواخر سال گذشته، اعتقاد بر این بود که Call of Duty 2024 قسمت جدیدی از فرنچایز Black Ops خواهد بود که توسط Treyarch ساخته شده است. علاوه بر این، گزارش شده است که FPS آینده دارای نقشه های چندنفره قدیمی مشابه نقشه های Modern Warfare 3 خواهد بود. ظاهراً WMD از Black Ops و Grind از Black Ops 2 در Black Ops 6 شایعه شده اواخر امسال ظاهر خواهند شد.

بخوانید  احتمال عرضه نسخه ریمستر بازی Red Dead Redemption

این Call of Duty جدید همچنین می‌تواند دارای ماموریت‌های جهان باز باشد، زیرا گزارش شده است که فرنچایز این ساختار را برای دو ورودی بعدی بررسی خواهد کرد. اکتیویژن بلیزارد سری FPS را تا سال 2027 با 3000 کارمند بر روی این برند برنامه ریزی کرده است.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر