آمازون بعد از اینکه نتفلیکس آن را رها کرد، فیلم لایو اکشن Masters Of The Universe را انتخاب می کند

یک ریبوت لایو اکشن Masters of the Universe نزدیک به دو دهه است که در جهنم توسعه گیر کرده است و در برادران وارنر، سونی پیکچرز و اخیراً نتفلیکس متوقف شده است. امروز، این پروژه که برای مدت طولانی متوقف شده بود، می تواند در نهایت شتاب بیشتری به دست آورد. از طریق هالیوود ریپورتر، نتفلیکس این فیلم را کنار گذاشت و استودیو ام جی ام آمازون با ماتل فیلمز همکاری کرد تا Masters of the Universe در سال 2026 اکران شود.

تراویس نایت کارگردان فیلم «کوبو و دو رشته» و «بامبل‌بی» کارگردانی فیلم اربابان جهان را بر اساس فیلمنامه‌ای از کریس باتلر بر عهده خواهد داشت. با این حال، خلاصه داستان رسمی فیلم حاکی از آن است که داستان با منبع منبع و منشأ He-Man چندین آزادی را خواهد گرفت.

شاهزاده آدام ده ساله با یک سفینه فضایی بر روی زمین فرود آمد و از شمشیر جادویی خود جدا شد – تنها ارتباط با خانه اش در اترنیا. پس از نزدیک شدن به دو دهه بعد، شاهزاده آدام از طریق فضا به عقب بازگردانده شد. از سیاره خود در برابر نیروهای شیطانی اسکلتور دفاع کند اما برای شکست دادن چنین شرور قدرتمندی، شاهزاده آدام ابتدا باید اسرار گذشته خود را کشف کند و به قدرتمندترین مرد جهان تبدیل شود.

به نظر می رسد فیلمسازان نتوانسته اند یکی از بزرگترین درس ها را از استادان جهان در سال 1987 بیاموزند، که عمدتاً روی زمین اتفاق می افتد و با اقتباس وفادارانه از اسباب بازی های متل یا سریال انیمیشن 1983 فاصله زیادی دارد. مادر هی-من، ملکه مارلنا ، به طور متعارف از زمین است. اما خود هیمن هرگز در آنجا زندگی نکرده است و قرار دادن بخشی از داستانش در آنجا تغییری غیر ضروری به نظر می رسد.

بخوانید  توسعه دهندگان جدیدی که توسط استودیو Deck Nine برای کار روی بازی ماجراجویی AAA استخدام شده اند

اگرچه هنوز هیچ بازیگری مشخص نشده است، اما انتظار می رود آمازون فیلم Masters of the Universe را در تاریخ 5 ژوئن 2026 در سینماها اکران کند.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر