توسعه دهندگان جدیدی که توسط استودیو Deck Nine برای کار روی بازی ماجراجویی AAA استخدام شده اند

Deck Nine سابقه طولانی در ساخت بازی های Life Is Strange دارد و تنها نسخه اول این سری توسط DONTNOD ساخته شده است. مجموعه این استودیو شامل تولید بازی پیش از انتشار Life is Strange: Before the Storm، Life is Strange True Colors و Life is Strange Remastered Collection می باشد.

استودیو Deck Nine، سازنده بازی Life Is Strange True Colors، یک آگهی شغلی جدید به دنبال توسعه دهندگان جدید برای تولید یک بازی ماجراجویی AAA منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو Deck Nine، توسعه دهنده Life Is Strange: True Colors، یک آگهی استخدام جدید برای یک توسعه دهنده ارشد برای کار روی یک “بازی ماجراجویی تک نفره AAA” منتشر کرده است. سازنده همچنین به دنبال استخدام یک طراح ارشد بازی است.

استودیو Deck Nine هر چه را برای توسعه استخدام کند، می دانیم که سازنده در حال حاضر روی The Expanse: A Telltale Series کار می کند و احتمالاً قبل از بازی ماجراجویی تک نفره جدید AAA در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت.

دک ناین گیمز در شرح وظایف خود می نویسد: “Deck Nine Games در حال حاضر یک طراح ارشد بازی از راه دور را برای توسعه یک بازی ماجراجویی داستان محور آینده استخدام می کند.” طبیعتا بسیاری از مردم فکر می کنند که این فرصت شغلی می تواند به نسخه بعدی Life is Strange اشاره داشته باشد.

بخوانید  توسعه دهنده بازی Assassin's Creed Mirage در حال کار بر روی نسخه جدیدی از این سری است