آنا ساوای از شوگان می‌گوید که گروه جی‌پاپ او آزمایش‌های گروه خودکشی را انجام داده است.

بین نقش مکمل خود در F9: The Fast Saga و نقش های اصلی او در Monarch: Legacy of Monsters و Shōgun، به نظر می رسد آنا ساوای آماده تبدیل شدن به یک سلبریتی بزرگتر در آینده است. با این حال، ساوای اخیراً فاش کرد که مجبور شد فرصت تست بازیگری برای جوخه انتحار را در سال 2016 رد کند، که می توانست زودتر به فرار او کمک کند.

در آن زمان ساوای عضو یک گروه دخترانه جی پاپ به نام FAKY بود و تحت یک قرارداد سختگیرانه که کارهای او را در خارج از موسیقی محدود می کرد. ساوای این داستان را در حین حضورش در پادکست The Hollywood Reporter's Awards به اشتراک گذاشت. او همچنین به یاد می آورد که در مورد یک “بازرسی بزرگ” برای جوخه انتحار هیجان زده بود زیرا تهیه کنندگان فیلم “به دنبال یک دختر ژاپنی” برای بازی در نقش کاتانا بودند.

با خودم گفتم: این شانس من است! و سپس من پیش مدیرم می روم و او می گوید: “شما نمی توانید تست دهید.” “آنها اساساً به من گفتند که اگر بیش از یک ماه بروم، دختران (سایر اعضای FAKY) کاری نخواهند داشت … مثل این بود که آنها واقعاً به من حمله می کردند و به دلیل قراردادم، من نمی توانستم تا زمانی که من واقعاً آنجا را ترک کردم (در سال 2018) آنجا را ترک نکن.»

نقش کاتانا در جوخه انتحار در نهایت به کارن فوکوهارا رسید که چند سال بعد در نقش کیمیکو میاشیرو در فیلم The Boys از Prime Video نقش مهمی داشت. بدون توجه به شانس از دست رفته خود، ساوای عملکرد فوکوهارا در جوخه انتحار را تحسین کرد.

بخوانید  Dragon's Dogma 2 کاملاً تک نفره خواهد بود. پیشرفت در گرافیک، هوش مصنوعی و فیزیک

ساوایی گفت: “او کار باورنکردنی انجام داد، من به او بسیار احترام می گذارم و دوستش دارم.” “اما همچنین، من دوست داشتم برای آن تست بزنم.”

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر