کلیپ New Star Wars: Tales Of The Empire استخدام Barriss Offee را نشان می دهد

در طول جنگ ستارگان: جنگ کلون ها، باریس آفی علیه فرقه جدی مخالفت کرد و دوستش آهسوکا تانو را به بمباران معبد جدی متهم کرد. این در نهایت منجر به ترک Ahsoka جدای شد. سرنوشت باریس پس از این سریال ناشناخته باقی مانده است، اما مسیر تاریک او در مجموعه انیمیشنی متحرک آینده، جنگ ستارگان: داستان های امپراتوری آشکار خواهد شد. در یک کلیپ جدید از این سریال، جنایات باریس علیه جدی به او این فرصت را می دهد که از زندگی در زندان فرار کند.

باریس در ابتدا فکر می کند که بازدید کننده او، لین، از طرف شورای جدی آمده است. در عوض، خواهر چهارم فاش می‌کند که او دیگر به لین پاسخ نمی‌دهد قبل از اینکه آماده شود به باریس جایی در میان تفتیش عقاید، جدی سابقی که علیه هم نوع خود تبدیل شده و آنها را برای امپراتوری شکار می‌کرد، پیشنهاد کند.

تریلر فیلم Star Wars: Tales of the Empire فاش کرد که آموزش تفتیش عقاید باریس، او را با دارث ویدر، مردی که در زمانی که هنوز آناکین اسکای واکر بود، جنایات خود را در معرض جدی قرار می‌داد، نشان می‌دهد. باید دید که آیا باریس ویدر را به عنوان آناکین می شناسد یا خیر.

Tales of the Empire همچنین داستان مورگان الزبث را قبل از حضور او در The Mandalorian و Ahsoka دنبال خواهد کرد. یک کلیپ قبلی از این مجموعه مورگان را در نقش خواهر شب در نبردی شکست خورده در برابر ژنرال گریووس نشان داد. نسخه مورگان از داستان همچنین نشان می دهد که او چگونه به خدمت گراند دریاسالار ترون رسید.

بخوانید  نظرخواهی کریستال داینامیکس از کاربران درمورد Legacy of Kain

مردیث سلنجر و دایانا لی اینوسانتو در نقش باریس و مورگان برای Star Wars: Tales of the Empire که در 4 مه در دیزنی+ نمایش داده می شود، دوباره ایفای نقش می کنند.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر