بزرگترین به روز رسانی Starfield به زودی ارائه می شود

در همان زمان، Bethesda تریلر جدیدی را منتشر کرده است که جزئیات به‌روزرسانی آینده Starfield را نشان می‌دهد.

بزرگترین بروزرسانی برای Starfield در تاریخ 26 می (15 می) منتشر خواهد شد. این به روز رسانی چندین ویژگی درخواست شده توسط طرفداران مانند نقشه های سیاره ای ساده، نقاط انتخاب، مکان فروشنده در شهرهای بزرگ و حالت گرافیکی جدید برای سری Xbox را به بازی اضافه می کند.

به‌روزرسانی آینده Starfield ویژگی‌های بسیار درخواستی مانند نقشه‌های سیاره‌ای را به بازی اضافه می‌کند

ویژگی های جدید گیم پلی در استارفیلد به بازیکنان این امکان را می دهد که بازی را آنطور که دوست دارند تجربه کنند. آنها می توانند وزن محموله خود را تغییر دهند و نبرد را آسان تر و نبردهای فضایی را دشوارتر کنند. بازیکنان همچنین می توانند از راه دور به محموله خود دسترسی داشته باشند. بازیکنان می توانند مهارت های خود را با اضافه کردن حداکثر سختی آزمایش کنند.

سفارشی‌سازی داخلی کشتی همچنین ابزارهای جدیدی را دریافت می‌کند که به بازیکنان اجازه می‌دهد محیط‌هایی شبیه به پایه‌ها را تزئین کنند. آنها می توانند ویژگی ها و ظاهر خود را در قسمت New Game Plus تغییر دهند. از دیگر ویژگی های این آپدیت می توان به قابلیت خاموش شدن دوربین دیالوگ اشاره کرد که نمای همه جانبه ای را در اختیار بازیکنان قرار می دهد. بخش های جدیدی برای لیست های مبادله و کانتینر نیز برنامه ریزی شده است.

والپیپر بازی Starfield

امکان تجربه Starfield با سرعت 60 فریم در ثانیه بالاخره برای سری Xbox در دسترس قرار گرفت

تاد هاواردکارگردان Starfield اعلام کرد که این به روز رسانی حالت گرافیکی جدیدی را برای کاربران سری Xbox فراهم می کند حالتی که شامل اجرای بازی با سرعت 60 فریم بر ثانیه است. گزینه های جدید ویدیو شامل هدف نرخ فریم و اولویت بندی خواهد بود. نرخ فریم هدف به بازیکنان این امکان را می دهد که بین 30، 40 و 60 فریم بر ثانیه انتخاب کنند، اما به نظر می رسد که نرخ فریم آنلاک به مانیتورهای 120 هرتزی با فناوری VRR (نرخ تازه سازی متغیر) نیاز دارد.

بخوانید  نقد و بررسی فیلم Rebel Moon 2 (Rebel Moon 2) | فاجعه زک اسنایدر را کامل کنید

Starfield به طور پیش فرض روی صفحه VRR با سرعت 40 فریم در ثانیه اجرا می شود و “بهترین تصاویر” ارائه می شود. از سوی دیگر، مانیتورهای ساده می توانند بین 30 یا 60 فریم در ثانیه یکی را انتخاب کنند، اما امکان پاره شدن تصویر به شکل متفاوتی وجود خواهد داشت. گزینه Priority به بازیکن دو انتخاب می دهد: تصویری یا عملکرد. ویژوال بهترین تصویر را با بالاترین جزئیات ارائه می دهد و عملکرد با کاهش کیفیت تصویر و جزئیات ظاهری باعث می شود بازی روان تر اجرا شود.

البته بسته به صحنه ها و میزان حرکات، امکان تغییر حالت اجرای بازی بدون توجه به انتخاب بازیکن وجود خواهد داشت. این امکان وجود دارد که سیستم های مختلف بهتر از یکدیگر عمل کنند، اما Bethesda پیشنهاد می کند که بازیکنان گزینه عملکرد را برای اجرای بازی با سرعت 60 فریم در ثانیه فعال کنند.

وسایل نقلیه در استارفیلد

مراقب وسایل نقلیه زمینی باشید که به سمت استارفیلد می روند

به نظر می رسد که هدف بعدی Bethesda پس از به روز رسانی ماه می، اضافه کردن وسایل نقلیه زمینی به Starfield است. این وسیله نقلیه که در یک صحنه کوتاه در تریلر ظاهر می شود، می تواند به بازیکنان کمک کند تا سریعتر حرکت کنند. تاد هاوارد تایید کرده است که پشتیبانی از مودینگ به زودی به Starfield اضافه خواهد شد و نسخه اولیه Creation Kit در دسترس توسعه دهندگان قرار گرفته است.

Starfield در سری Xbox بسته الحاقی Shattered Space پاییز امسال منتشر خواهد شد. ماموریت های جدیدی نیز به بازی اضافه خواهد شد، اما هیچ اطلاعاتی در مورد رایگان یا پولی بودن آن ها وجود ندارد.

بخوانید  ژور امروز کجاست؟ (1-5 دسامبر) آیتم های عجیب و غریب Destiny 2 و راهنمای مکان Xur

دانلود ویدیو از ابرات

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر