به‌روزرسانی Cyberpunk 2077 «Last Big» در تاریخ 5 دسامبر عرضه می‌شود



پس از اینکه آپدیت 2.1 فردا، 5 دسامبر (5 دسامبر) عرضه می شود، انتظار اصلاحات عظیم دیگری برای Cyberpunk 2077 نداشته باشید. IGN گزارش می دهد که CD Projekt Red تایید کرده است که این “آخرین به روز رسانی بزرگ” برای اکشن-RPG است.

این پس از آن صورت می گیرد که توسعه دهنده هفته گذشته به روز رسانی شگفت انگیز Cyberpunk 2077 2.1 را فاش کرد. این پچ گردشگری متروپولیتن، موتورسیکلت های بهتر و تغییراتی در باس فایت ها اضافه می کند. یک تریلر جدید برای به‌روزرسانی (به پایین مراجعه کنید) همچنین توانایی گوش دادن به موسیقی از رادیو در حین قدم زدن در شهر شبانه، علاوه بر مسابقات اتومبیل رانی قابل پخش را برجسته می‌کند. اوه، و اگر نمی‌دانستید، این به‌روزرسانی در همان روزی که Cyberpunk 2077: Ultimate Edition جدید منتشر می‌شود.

در حال پخش: Cyberpunk 2077 — به‌روزرسانی تریلر بازی 2.1

پیش از این، CD Projekt Red اعلام کرده بود که تیم پس از انتشار به‌روزرسانی 2.0 و همچنین گسترش Phantom Liberty، روی دنباله Cyberpunk 2077 تمرکز خواهد کرد. با این حال، استودیو در آن زمان “یک چیز اضافی” را اعلام کرد که به احتمال زیاد پچ 2.1 است.

به‌روزرسانی بزرگ‌تر از Adam Smasher Cyberpunk 2.0 در سپتامبر منتشر شد و پس از آن Phantom Liberty بسیار موفق بود. CD Projekt Red اخیراً فاش کرد که 4.3 میلیون نسخه از این الحاقیه قبلاً فروخته شده است. علاوه بر این، در بررسی بازی Cyberpunk 2077: Phantom Liberty از GameSpot امتیاز نادر 10/10 را نیز دریافت کرد.

گیم اسپات همچنین مستندی دارد که نشان می‌دهد چگونه پرتاب سنگی Cyberpunk 2077 منجر به بازنگری ساختاری در CD Projekt Red شد. ماه گذشته، استودیو همچنین فاش کرد که تعداد زیادی از افراد مشغول کار بر روی The Witcher 4 هستند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر