فصل آخر Cobra Kai: نتفلیکس تاریخ و تیزر اولین نمایش را فاش می کند

Cobra Kai، دنباله سریال نمادین The Karate Kid، برای ششمین و آخرین فصل خود در نتفلیکس با 15 قسمت و یک رویداد پایانی که در سه تاریخ پخش خواهد شد، بازخواهد گشت. قسمت اول فصل ششم مورد انتظار در 18 جولای آغاز می شود و قسمت اول قسمت دوم در 28 نوامبر آغاز می شود. انتظار می‌رود که رویداد نهایی حماسه حماسی را در سال 2025 به پایان برساند.

در خلاصه داستان نتفلیکس برای این قسمت‌های پایانی آمده است: «با گرفتن کبرا کای حذف‌شده دره، سنسیس‌ها و دانش‌آموزان ما باید تصمیم بگیرند که آیا و چگونه در Sekai Taikai، مسابقات جهانی کاراته رقابت خواهند کرد یا خیر.» در کنار این اعلامیه، نتفلیکس تیزر جدیدی را نیز به اشتراک گذاشت که آغاز پایان را نشان می دهد، که در زیر می توانید آن را مشاهده کنید.

با تأخیر تولید در ابتدا به دلیل اعتصاب WGA، انتظارات فقط افزایش یافت. پایان فصل 5 پایان های زیادی را به همراه داشت، از برنامه های انتقام جویی کریس گرفته تا داستان های عاشقانه احتمالی بین چوزن و کومیکو. تنها چیزی که واقعاً در مورد قسمت های آینده می دانیم این است که صحنه برای یک پایان بزرگ آماده شده است.

رالف ماکیو، بازیگر نقش دانیل لاروسو، در سال 2023 به ددلاین اشاره کرد که در حالی که هنوز فیلمنامه فصل ششم و پایانی را ندیده است، از روند کلی داستان می‌داند و عدالت را در این فرانچایز رعایت کرده است. جیانی دسنزو، بازیگر نقش دمتری، این احساس را تکرار کرد و در سال 2022 به Digital Spy گفت که “سازندگان یک وضوح خوب می خواهند… آنها نمی خواهند طرفداران را معلق بگذارند.”

بخوانید  پاسخ امروز وردل (شماره 551) - 22 دسامبر 2022

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر