رقیب ندای وظیفه یوبی سافت، XDefiant در تاریخ ۲۱ می عرضه می شود

XDefiant، رقیب Call of Duty یوبی‌سافت، در ۲۱ می برای Xbox Series X|S، پلی‌استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود. XDefiant با یک پیش فصل شش هفته ای آغاز خواهد شد و سپس به مدل فصلی شبیه به سایر عناوین سرویس زنده می رود.

در وبلاگ یوبی سافت اعلام شد، بازی تیراندازی عرصه رایگان در تاریخ 21 می در پیش فصل عرضه خواهد شد. پیش فصل شامل پنج گروه از بازی های مختلف یوبی سافت خواهد بود. چهار مورد اول Cleaners، Libertad، Echelon و Phantoms هستند که بلافاصله در دسترس همه قرار خواهند گرفت. جناح پنجم، Dedsec، برای باز کردن یا خرید در دسترس خواهد بود. پیش فصل همچنین شامل 14 نقشه، پنج حالت بازی و 24 سلاح است. در حالی که بیشتر حالت‌های بازی 6 در 6 خواهند بود، پیش فصل شامل یک لیست پخش آموزشی با رتبه 4 به 4 نیز می‌شود که شامل قوانین مشابه حالت رتبه‌بندی واقعی در فصل 1 می‌شود.

شرحی ارائه نشده است

پیش‌فصل شش هفته به طول می‌انجامد و پس از آن فصل اول آغاز خواهد شد. یوبی سافت یک نقشه راه برای چهار فصل اول XDefiant ارائه کرده است که هر فصل آن سه ماه طول می کشد. هر فصل جدید دارای یک گروه جدید، سه سلاح جدید، سه نقشه جدید و یک پاس نبرد 90 لایه خواهد بود. یوبی‌سافت جزئیات هر فصل را فاش نکرده است، اما نام‌های رمزی را برای گروه‌های جدید هر فصل ارائه کرده است. فصل 1 با کد Ruby، فصل 2 با کد Buzz، فصل 3 با کد Orchard و فصل 4 با کد Horde شناخته می شود. هر گروه بر اساس گروهی از یکی از سری های مختلف یوبی سافت ساخته خواهد شد.

بخوانید  الحاق Phantom Liberty Cyberpunk 2077 از ادریس البا برخوردار است

راه‌اندازی XDefiant به دنبال گزارشی از مشکلات داخلی یوبی‌سافت، از جمله ادعاهایی مبنی بر تغییرات مداوم ویژگی‌ها و محیط کاری سمی است که بنا بر گزارش‌ها باعث تاخیرهای متعدد شده است.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر