الحاق Phantom Liberty Cyberpunk 2077 از ادریس البا برخوردار است



بازی Cyberpunk 2077 Phantom Liberty با بازیگری به نام ادریس البا همراه خواهد بود. CD Projekt Red در جریان The Game Awards اعلام کرد که بازیگر Luther and The Wire به عنوان Solomon Reed، یک مامور FIA برای NUSA، در الحاقیه ظاهر خواهد شد.

موضوع توسعه حول محور جاسوسی و بقا است و بازیکنان را به قسمت جدیدی از شهر شب می برد. این افزونه در سال 2023 برای PC، PS5 و Xbox Series X|S عرضه خواهد شد. می توانید تیزر فاش شده را در ویدیوی زیر مشاهده کنید.

Phantom Liberty روی PS4/Xbox One منتشر نخواهد شد زیرا CD Projekt Red در حال پایان دادن به آپدیت‌های جدید این پلتفرم‌ها است. در این الحاقیه، جانی سیلورهند کیانو ریوز نیز حضور خواهد داشت.

Cyberpunk 2077 در دسامبر 2020 روان‌ترین راه‌اندازی را نداشت، اما 20 میلیون نسخه فروخت و آن را به یکی از موفق‌ترین بازی‌های RPG در تاریخ بازی‌های ویدیویی تبدیل کرد.

همانند سایر پروژه های آینده، CD Projekt در حال حاضر در حال توسعه بازی بعدی Witcher است که بر روی Epic’s Unreal Engine 5 اجرا می شود. همچنین در حال توسعه دنباله Cyberpunk 2077 است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  Meilleurs casques VR en 2023



تحریریه مجله بازی یک گیمر