زمان رویداد پلی استیشن فاش شد

یک افشاگر معروف ادعا کرده است که سونی در حال برنامه ریزی برای برگزاری رویداد PlayStation Showcase در این ماه است.

نمایشگاه Xbox Games و Summer Game Fest در ماه ژوئن بازمی‌گردند، اما به نظر می‌رسد سونی نیز در این ماه میزبان PlayStation Showcase جدیدی خواهد بود. اگرچه سونی این موضوع را تایید نکرده است، اما جف گراب از رسانه Giant Bomb گزارش می دهد که طرفداران همچنان باید منتظر نمایشگاه پلی استیشن در ماه مه باشند.

جف گراب در یکی از قسمت‌های اخیر پادکست Giant Bombcast گفت که رویداد پلی‌استیشن هنوز در این ماه برگزار می‌شود، اما من واقعاً نمی‌دانم که آیا این یک هفته بعد اتفاق می‌افتد یا اینکه قرار است تا چند هفته بعد انجام شود. ” این رویداد ممکن است در پایان ماه رخ دهد، اما اگر هفته آینده اتفاق بیفتد تعجب نمی کنم. در هر صورت، به نظر می رسد سونی همچنان در حال برنامه ریزی برای برگزاری این رویداد در ماه مه است.

مدتی پیش، جف گراب ادعا کرد که بازسازی Silent Hill 2 از Bloober Team در این رویداد به نمایش گذاشته خواهد شد. موردی که توسط The Snitch، یک افشاگر کهنه کار تایید شده است. علاوه بر این، اسنیچ گفت که یک اسباب بازی جدید Astro Bot در این رویداد معرفی خواهد شد. با توجه به اینکه پلی استیشن به عرضه Metal Gear Solid Delta: Snake Eater در سال جاری اشاره کرده است، شاید جزئیات جدیدی از بازی در این تریلر در اختیار بازیکنان قرار گیرد.

سونی احتمالاً در رویداد آینده پلی استیشن از PS5 Pro رونمایی خواهد کرد. ظاهراً این کنسول برای عرضه در پاییز 2024 برنامه ریزی شده است، اما در غیاب بازی های اول شخص، به اوایل سال 2025 بازگردانده می شود.

بخوانید  با نحوه پیدا کردن گوشی گم شده یا دزدیده شده آشنا شوید

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر