این Emote و back bling دلیل خراب شدن بازی‌های Fortnite بود

Epic به‌دلیل وجود اشکالی که باعث می‌شد بازی برای برخی از بازیکنان هر زمان که شکلک الهام‌گرفته از Zoidberg را اجرا می‌کردند، به‌طور موقت یودا را در فورتنایت حذف کرد.

تنها چند روز پس از معرفی Yoda bling سیاه به عنوان بخشی از آپدیت می 4، برخی از بازیکنان به سرعت متوجه شدند که بازی آنها هر بار که این دو را با هم ترکیب می کردند، از کار می افتد. در زیر توییتی است که توسط iFireMonkey، یکی از سازنده‌های مشهور محتوای Fortnite منتشر شده است که نحوه عملکرد این باگ را نشان می‌دهد.

همانطور که کوتاکو اشاره کرد، اپیک از این موضوع مطلع شده است درست یک روز قبل از انتشار ویدیوی iFireMonkey. در حساب رسمی Fortnite Status X/Twitter، استودیو بیانیه ای منتشر کرد که در آن آمده است:

“ما می دانیم که بازیکنان ممکن است در هنگام استفاده از Yoda Gear Pack گاه به گاه دچار تصادف شوند و تیم در حال بررسی این موضوع است. زمانی که یکی از آنها را داشته باشیم، به روز رسانی ارائه خواهیم کرد.”

مدت کوتاهی پس از ارسال این توییت، Fortnite کل نقش فروشگاه را به دست آورده است که شامل C-3PO جدا شده، Dagobah Luke Bundle، Dagobah Luke Bundle و Yoda Gear Pack بود. در حال حاضر مشخص نیست که چه زمانی استاد یودا و داگوبا لوک دوباره به بازی اضافه خواهند شد.

بخوانید  گفتگوی کیانو ریوز با بیل اسکاشگارد در فیلم John Wick: Chapter 4

اگر به دنبال پوسته‌های جنگ ستارگان بیشتری برای خرید هستید، گالری ما را بررسی کنید که تمام پوسته‌های جنگ ستارگان را تا کنون در Fortnite برجسته کرده است.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر