گفتگوی کیانو ریوز با بیل اسکاشگارد در فیلم John Wick: Chapter 4

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، با خبر شدیم که کلیپی کاملاً جدید از فیلم اکشن John Wick: Chapter 4 (John Wick: Chapter 4) از کمپانی Lionsgate منتشر شده است. در این ویدئو ریوز کیانو او در پاریس با شورای عالی جنایت ملاقات می کند. این ویدیو درباره جان ویک است بیل اسکاشگارد با یک دوئل مرگبار آزادی را بدست آورید. John Wick 4 در 4 آوریل 1402 (24 مارس 2023) اکران خواهد شد.

در خلاصه داستان جان ویک 4 آمده است: «جان ویک با بازی کیانو ریوز راهی برای شکست دادن شورای جنایی The High Table پیدا می کند، اما قبل از اینکه بتواند آزادی خود را به دست آورد، باید با دشمن جدیدی روبرو شود؛ دشمن جدیدی که متحدان قدرتمندی دارد. در سراسر جهان و چه کسی دوستان قدیمی را از هم جدا می کند.”

کلیپ کوتاه جدیدی از John Wick: Chapter 4 منتشر شده است که کیانو ریوز را در حال مذاکره با بیل اسکراشگارد برای آزادی خود نشان می دهد.

چاد استاهلسکی او بار دیگر برای کارگردانی قسمت چهارم فیلم جان ویک و فیلمنامه آن بازگشت. شای هوتوننویسنده ارتش مردگان مایکل فینچنویسنده فیلم شکارچیان (غارتگران) به عرصه نویسندگی آورده شد. ریحان ایوانک، اریکا لی و چاد استاهلسکی آنها به عنوان تهیه کننده John Wick: Chapter 4 کار می کنند و وظیفه تولید اجرایی این اثر اکشن توسط کیانو ریوز و لوئیز روزنر شرق.

ریوز کیانو لنس ردیک، ایان مک شین، رینا ساویاما، دونی ینبیل اسکاشگارد لارنس فیشبرن، هیرویوکی سانادا، اسکات ادکینز، کلنسی براون، شامیر اندرسون، مارکو زارور، ناتالیا تنا و بریجت مویناهان آنها در فیلم جان ویک 4 ایفای نقش می کنند. جان ویک 4 درست پس از موفقیت فیلم John Wick: Chapter 3 – Parabellum که بیش از 300 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت، در گیشه چراغ سبز نشان داد.

بخوانید  کارت های Magic: Gathering's Fallout هم اکنون در آمازون موجود است

دانلود فیلم آپارات