این مجموعه Lego Chewbacca در روز جنگ ستارگان 30٪ تخفیف دارد

برای مدت محدودی، کیت مدل بزرگ چوباکا جنگ ستارگان لگو تنها با قیمت 140 دلار در آمازون به فروش می رسد که 30 درصد از قیمت معمولی آن یعنی 200 دلار تخفیف دارد.

مجموعه 2139 قطعه ای به شما امکان می دهد یک مدل 18 اینچی دقیق از قهرمان Wookie را با تفنگ کمانی نمادین و بند شانه ای بسازید. جعبه همچنین دارای یک تابلوی نمایشگر آموزنده و یک مینی فیگ چوباکا لگو است. مدل Lego Star Wars Chewbacca در اصل برای جشن چهلمین سالگرد Star Wars: Return of the Jedi در سال 2023 منتشر شد، و اگر به این کیت توجه کرده‌اید، این معامله تخفیف‌خورده فرصتی عالی برای گرفتن آن است. این معامله به عنوان بخشی از رویداد امروز جنگ ستارگان در دسترس است و تعداد آن محدود است، بنابراین به آمازون بروید و تا می توانید کیت را بردارید.

لگو چوباکا جنگ ستارگان
لگو چوباکا جنگ ستارگان

Chewy تنها لگو جنگ ستارگان نیست که در آمازون در روز جنگ ستارگان 2024 به فروش می رسد. شما همچنین می توانید یک مدل کامل مشابه از شخصیت گروگوی Mandalorian – مستعار Baby Yoda – را با تنها 62 دلار (قبلا 90 دلار) خریداری کنید. ). البته، برخی از جالب‌ترین مجموعه‌های جنگ ستارگان در میان کشتی‌های ستاره‌ای این فرنچایز هستند و تعدادی از آن‌ها نیز به فروش می‌رسند، از جمله کیتی با کشتی‌های Ghost و Phantom II از سری جنگ ستارگان: Ahsoka که ۱۲۸ دلار قیمت دارد (به جای 128 دلار). 160 دلار). مانند مدل Chewbacca، این تخفیف ها فقط برای مدت محدودی در روز جنگ ستارگان در دسترس هستند و ممکن است به سرعت به فروش برسند، بنابراین تا می توانید از آن استفاده کنید.

بخوانید  تریلر داستان بازی King Arthur: Legends Rise

اینها تنها تعدادی از معاملات متعدد Lego Star Wars هستند که در طول روز جنگ ستارگان 2024 موجود است. نه تنها ده ها مجموعه تخفیف آنلاین دارند، لگو همچنین چندین کیت جدید از جمله یک مدل غول پیکر TIE Interceptor را منتشر کرده است. حتماً مجموعه‌ای از بهترین معاملات روز جنگ ستارگان لگو را بررسی کنید تا ببینید چه چیز دیگری در آنجا وجود دارد، و راهنمای ما را برای آخرین کاهش قیمت روز جنگ ستارگان در مورد کلکسیون‌های جنگ ستارگان، بازی‌های ویدیویی، کتاب‌ها، بازی‌های رومیزی بررسی کنید. ، و بیشتر.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر