نسخه محدود Darth Maul's Lightsaber اکنون برای روز جنگ ستارگان در دسترس است

Star Wars: Episode 1 – The Phantom Menace اواخر این ماه 25 ساله می شود، بنابراین منطقی است که دیزنی روز جنگ ستارگان امسال را با طیف وسیعی از کالاهای نوستالژیک جشن بگیرد. اوایل این هفته، مجموعه‌های جدید Lego Phantom Menace عرضه شد، و اکنون فروشگاه دیزنی مجموعه‌ای از کلکسیون‌های جدید را ارائه می‌کند که توسط دسته نمادین شمشیر نوری دو طرفه Darth Maul به قیمت 400 دلار به فروش می‌رسد.

مجموعه Darth Maul's Legacy Lightsaber به 7000 دستگاه محدود شده و دارای گواهی اصالت است. در زمان نگارش این مقاله، دیزنی یک صف برای فروشگاه آنلاین خود داشت و مشتریان را قبل از اینکه از آنها بخواهد در صف منتظر بمانند، به 10 دقیقه خرید محدود کرده بود. در اینجا توضیحات رسمی مجموعه Darth Maul Legacy Lightsaber است:

“تولید با جزئیات دقیق از دسته دوگانه افسانه ای Dathhomirian دارای جلوه های صوتی است و هنگامی که دو تیغه شمشیر نوری ما را که جداگانه فروخته می شوند، به رنگ قرمز می درخشد. ارائه شده در جعبه چوبی تماشایی با گرافیک Darth Maul، فضای داخلی قرمز روشن می شود و پخش می شود. دوئل سرنوشت ها وقتی درب را باز می کنید

جنگ ستارگان: تهدید فانتوم - نسخه محدود دارث ماول دو طرفه شمشیر نوری
جنگ ستارگان: تهدید فانتوم – نسخه محدود دارث ماول دو طرفه شمشیر نوری

آلبوم عکس

نیازی به گفتن نیست که این یک کالای کلکسیونی و هزینه است زیاد بیشتر از برخی دیگر از دسته های رسمی شمشیر نوری (بسیاری از آنها 160 دلار قیمت دارند). صادقانه بگویم، این مانند دو دسته در یک است، زیرا دارث ماول دارای یک تیغه دو طرفه است. فقط توجه داشته باشید که اگر می‌خواهید یک شمشیر نوری کاملاً کاربردی Darth Maul داشته باشید، افزونه‌های زیادی وجود دارد: تیغه‌ها، غلاف، نگهدارنده دسته و گیره. با لوازم جانبی موجود سازگار است.

بخوانید  انتشار پوستر جدید فیلم The Pale Blue Eye با بازی کریستین بیل

همچنین برخی از کلکسیون‌های جالب دیگر Phantom Menace، از جمله چند محصول اضافی در مقادیر بسیار محدود، وجود دارد. عروسک پریمیوم ملکه آمیدالا 11 اینچی به 3100 عدد محدود شده و 130 دلار قیمت دارد. با خرید خود گواهی اصالت دریافت خواهید کرد.

اگر می‌توانید با هودی، تی‌شرت رنگی، کوله‌پشتی و کیف کراس‌بادی بیست و پنجمین سالگرد خود، سبک تهدید فانتوم را نیز به کمد لباس خود اضافه کنید. ما برخی از نکات برجسته این مجموعه را در زیر فهرست کرده ایم.

اگر می خواهید قدرت خود را در بازی Stormtrooper Cosplay امتحان کنید، کلاه تغییر صدای 187th Legion Clone Trooper جدید دیزنی را ببینید که با قیمت 100 دلار در دسترس است. برای دوستداران دروید، دروید تعاملی شایان ستایش BD-1 را از سری Star Wars Jedi از Respawn Entertainment تهیه کنید. این دروید کنترل از راه دور با قیمت 110 دلار در دسترس است.

مجموعه بیست و پنجمین سالگرد جنگ ستارگان: تهدید شبح

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر