کارگردان Helldivers 2 به اعتراضات اخیر واکنش نشان داده است

کارگردان Helldivers 2 به اعتراض گسترده اخیر علیه الزام به پیوند حساب ها پاسخ داده است.

Helldivers 2 از زمان انتشار خود در فوریه 2024 به موفقیت بزرگی دست یافته است، اما در 24 ساعت گذشته، بازیکنان این بازی روی رایانه شخصی موج عظیمی از اعتراضات را بر گوش استودیوی سازنده و سونی برانگیخته اند.

سونی اخیراً اعلام کرده است که بازیکنان Helldivers 2 در رایانه شخصی باید حساب Steam و شبکه PlayStation خود را برای اجرای بازی پیوند دهند. این تصمیم انتقاد شدید بازیکنان رایانه را برانگیخت. به حدی که میزان رضایت از بازی در استیم به سطح مختلط کاهش یافت. کاربران Steam نیز در 24 ساعت گذشته بیش از 24000 نقد منفی برای این بازی ثبت کرده اند.

اکنون جان بلستداستودیوی بازیسازی Arrowhead، کارگردان و مدیر عامل Helldivers 2 اخیراً در توییتر به اعتراض جامعه بازی‌های رایانه‌های شخصی پاسخ داده است. این کارگردان اعتراضات و انتقادات اخیر را «به حق» توصیف کرد و به هواداران قول داد که با ارائه تجربه ای جذاب و جلب اعتماد آنها، ناامیدی آنها را جبران کند.

قهرمانان Helldivers 2 برای آزادی می جنگند

بلستد در مورد این موضوع گفت: “من معتقدم اعتراض بازیکنان که در امتیاز بازخورد ثبت شده است معتبر است.” تجربه.”

یکی از دلایل مخالفت بازیکنان با الزام به پیوند دادن حساب های Steam و PlayStation خود برای Helldivers 2 به این واقعیت مربوط می شود که شبکه پلی استیشن در بسیاری از کشورها به راحتی قابل دسترسی نیست. در واقع، بسیاری از بازیکنان در سراسر جهان برای اتصال به اکانت شبکه پلی استیشن خود با مشکل مواجه هستند و این می تواند مانع از بازی آنها با Helldivers 2 شود.

بخوانید  چه چیزی باید در دنباله Super Mario Bros باشد؟ ?

با این حال، کارگردان بازی تایید کرد که استودیو و سونی به دنبال راه حلی برای این مشکل هستند: «من موافقم که این یک مشکل است. ”

Helldivers 2 برای پلی استیشن 5 و رایانه های شخصی منتشر شده است.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر