تریلر جدید سریال The Acolyte از دنیای جنگ ستارگان، مبارزه بین خیر و شر را نشان می دهد.

به مناسبت روز جنگ ستارگان، دیزنی تریلر رسمی و جدیدی از سریال The Acolyte منتشر کرده است که نگاه بهتری به اتفاقات این مجموعه دارد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیونبه مناسبت روز جنگ ستارگان، تریلر جدیدی از سری بعدی این مجموعه منتشر شده است. به مناسبت 4 می که روز جنگ ستارگان است، دیزنی و لوکاس فیلم تریلر جدید و رسمی سریال The Acolyte را منتشر کردند که طی آن تصاویر بیشتری از وقایع این سریال که حکایت از بازگشت سیث ها دارد را می بینیم. که دارند شوالیه های جدی را می کشند و حالا شاگرد و استاد با هم روبرو می شوند و می توانید این کلیپ را در زیر مشاهده کنید:

از آپارات دانلود کنید

آماندا استاینبرگ، لی جونگ جائه، جودی ترنر اسمیت، مانی جاسینتو، دافنه کین، ربکا هندرسون، کری آن ماس، چارلی بارنت، مارگاریتا لویوا، جوناس سوتامو، دین چارلز چپمن، مارگاریتا لویوا و امی سانگ از جمله بازیگران حاضر در سریال The Acolyte و ایفای نقش هستند. لزلی هدلنداو یکی از سازندگان و کارگردانان سریال عروسک روسی است و تهیه کنندگی سریال The Acolyte را بر عهده دارد که دو قسمت از این سریال را نیز با کوگونادا، الکس گارسیا لوپز و هانل کالپپر کارگردانی کرده است.

سری جدید جنگ ستارگان به عنوان یک تریلر تاریک توصیف می شود که قرار است بینندگان را به دوران کهکشانی ببرد که در آن نیروهای تاریک در حال ظهور در روزهای پایانی جمهوری در حال شکل گیری هستند. یک پاداوان (شاگرد) سابق بار دیگر با ارباب جدی خود برای تحقیق در مورد یک سری جنایات به هم پیوسته همکاری می کند، اما آنها متوجه می شوند که نیرویی که با آن روبرو هستند، شیطانی تر و خطرناک تر از آن چیزی است که ابتدا انتظار داشتند. در زیر می توانید پوستر جدید سریال The Acolyte را مشاهده کنید:

بخوانید  بهترین حیوانات خانگی و حیوانات در بازی های ویدیویی 2023

پوستر جدید سریال The Acolyte از دنیای جنگ ستارگان

پخش سریال Acolyte در 8 قسمت از روز سه شنبه 4 ژوئن (15 ژوئن) با انتشار همزمان دو قسمت اول از شبکه Disney+ آغاز می شود و قسمت های باقی مانده به صورت هفتگی پخش می شود. سریال Acolyte تقریباً 100 سال قبل از رویدادهای Star Wars: Episode I – The Phantom Menace و در پایان جمهوری اتفاق می افتد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر