انتشار پوستر جدید فیلم The Pale Blue Eye با بازی کریستین بیل

The Pale Blue Eye توسط کراس کریک، تهیه کننده The Trial of the Chicago 7 تامین مالی و تولید می شود. کریستین بیل در کنار جان لشر دی گریسبی پروداکشن و تایلر تامپسون آنها به عنوان تهیه کننده پروژه Cross Creek Pictures کار می کنند. از جمله عوامل اجرایی این فیلم ترسناک گوتیک عبارتند از: تریسی لندون و دیلن وودارد او به Grisby Productions اشاره کرد.

در اخبار سینما و تلویزیون متوجه شدیم که نتفلیکس پوستر جدیدی از فیلم چشم آبی کم رنگ به کارگردانی اسکات کوپر منتشر شده در این پوستر کارآگاه آگوستوس لندر با کریستین بیل او می گوید که مشغول حل معمای قتل است. این فیلم معمایی گوتیک در تاریخ 23 دسامبر (2 دسامبر) در سینماهای منتخب اکران می شود و از 6 ژانویه (16 دسامبر) به صورت آنلاین از نتفلیکس پخش می شود.

جیلیان اندرسونبازیگر سریال The Crown رابرت دووالمجری که در Tender Mercies (Tender Mercies) ظاهر می شود، لوسی بویتونبازیگر Bohemian Rhapsody توبی جونزمجری که در First Cow ظاهر می شود شارلوت گینزبورگبازیگر فیلم ضد مسیح هری لاوتیبازیگر سریال صنعت سایمون مک برنیبازیگر ردیف کارناوال فرد هچینگربازیگر فیلم خیابان ترس، هدلی رابینسونبازیگر فیلم موکسی جوی بروکسبازیگر مولی بازی و برنان کیل کوکبازیگر فیلم Encounter به همراه کریستین بیل و هری ملینگ در این فیلم بازی می کنند.

نتفلیکس پوستر جدیدی از فیلم ترسناک گوتیک The Pale Blue Eye با بازی کریستین بیل در نقش کارآگاه آگوستوس لندور منتشر کرد.

فیلم چشم آبی رنگ پریده بر اساس رمانی هیجان انگیز به همین نام ساخته شده است لویی بایار ساخته شده و اسکات کوپر نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد. داستان این فیلم حول تلاش برای حل یک سری قتل است که در سال 1830 در آکادمی نظامی ایالات متحده در وست پوینت رخ داده است. در این فیلم، کریستین بیل در نقش یک کارآگاه کارکشته بازی می کند که با کمک یک دانشجوی جوان اما زیرک به نام ادگار آلن پو تحقیقات قتل؛ که بعدها به یک نویسنده مشهور جهانی تبدیل شد.

پوستر فیلم چشم آبی کم رنگ در نتفلیکس