اکثر بهترین بازی‌های Square Enix برای هفته طلایی تخفیف‌های عمیق دریافت می‌کنند

بازی Green Man این هفته به افتخار جشنواره هفته طلایی ژاپن میزبان فروش گسترده ای است. در حالی که بازی‌های بسیاری از ناشران به فروش می‌رسند، برخی از بهترین معاملات مربوط به بازی‌های نقش‌آفرینی Square Enix هستند، از جمله بسیاری از بهترین نسخه‌های اخیر این شرکت.

دو تا از بهترین تخفیف‌ها برای Final Fantasy VII Remake Intergrade و Crisis Core: Final Fantasy VII Reunion هستند که هر دو تخفیف 60 درصدی را برای اعضای GMG XP ارائه می‌کنند. Final Fantasy VII Remake اولین نسخه از سه گانه Final Fantasy VII Remake است که شخصیت ها و خط داستانی RPG نوبتی PS1 1997 را به یک RPG اکشن 3 بعدی تجسم می کند، در حالی که بسیاری از شخصیت ها، رویدادها و داستان های بسیاری از چرخش های FFVII را در خود جای داده است. آف هایی که بعد از بازی اصلی منتشر شد. شما می توانید نسخه رایانه شخصی را تنها با 28 دلار (70 دلار) از GMG دریافت کنید.

Crisis Core: Final Fantasy VII Reunion یک ریمستر از PSP اصلی است و پیش درآمدی برای سه گانه اصلی FFVII و سه گانه FFVII Remake است. اگرچه بخشی از سه گانه اصلی FFVII Remake نیست، اما Reunion گیم پلی و گرافیک Crisis Core را ارتقا می دهد تا به FFVII Remake و Rebirth نزدیک شود. Reunion دارای همان صداپیشگان سه گانه Remake است که آن را با این نسخه جدید FFVII سازگارتر می کند. شما می توانید آن را با تنها 20 دلار (به جای 60 دلار) در GMG دریافت کنید.

بخوانید  خونه ما، بازی جدید مهدی فنایی برای اندروید معرفی شد

توجه داشته باشید که برای بهره مندی از تخفیف های کامل 60 درصدی، باید عضو GMG XP باشید. GMG XP برای پیوستن رایگان است، اما برای باز کردن قفل پس‌اندازهای اضافی، ابتدا باید حداقل 1 دلار خرج کنید. در غیر این صورت، تخفیف برای هر دو بازی فقط 50 درصد است که باز هم قیمت خوبی است. برای یک گزینه جایگزین، Humble Bundle هر دو بازی را با 50٪ تخفیف ارائه می دهد و بخشی از خرید شما صرف امور خیریه می شود.

Final Fantasy VII Remake و Crisis Core: Final Fantasy VII Reunion ارزش انتخاب کردن را دارد اگر قصد بازی در قسمت دوم اخیراً منتشر شده از سه گانه بازسازی، Final Fantasy VII Rebirth را دارید. Final Fantasy VII Rebirth در حال حاضر یک نسخه انحصاری برای PS5 است، اما انتظار می‌رود نسخه PC آن در آینده نزدیک عرضه شود.

پیشنهادات فاینال فانتزی بیشتر

در حالی که تخفیف‌های Final Fantasy VII جذابیت‌های اصلی فروش هفته طلایی GMG است، معاملات عالی دیگر Square Enix نیز وجود دارد، از جمله کاهش قیمت‌های بسیار زیاد در بقیه فرنچایز Final Fantasy. تقریباً می‌توانید نسخه‌های رایانه شخصی را تقریباً از هر ورودی اصلی و بسیاری از اسپین‌آف‌ها مانند Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin و World of Final Fantasy بگیرید. باز هم، قیمت های GMG برای اعضای XP پایین ترین است. بسیاری از بازی ها نیز در Humble Bundle با قیمت هایی مشابه تخفیف های غیر XP GMG به فروش می رسند.

Crisis Core: Final Fantasy VII: Reunion
Crisis Core: Final Fantasy VII: Reunion

معاملات بیشتر هفته طلایی Square Enix

البته اسکوئر انیکس بسیار بیشتر از فاینال فانتزی تولید می کند و بسیاری از دیگر فرنچایزهای شاخص این ناشر در فروش GMG گنجانده شده اند. می‌توانید نسخه‌های رایانه‌ای از RPG‌های محبوب مانند Octopath Traveler II، Dragon Quest XI S: Definitive Edition، Chrono Trigger، و Nier: Automata را با تخفیف‌های بزرگ و همچنین ورودی‌های مجموعه‌های کوچک‌تری مانند Mana، Star Ocean و موارد دیگر را انتخاب کنید. این فروش همچنین زمان خوبی برای خرید بازی‌های تجربی کوچک‌تر ناشر مانند Dungeon Encounters، Harvestella و Paranormasight است.

بخوانید  ورود داریل دیکسون به پاریس در مردگان متحرک: تیزر سریال داریل دیکسون

برای مشاهده برخی از بهترین معاملات هفته طلایی Square Enix در GMG و Humble، لیست زیر را بررسی کنید. و اگر هنوز تشنه معاملات هفته طلایی بیشتر هستید، فراموش نکنید که تخفیف‌های ناشران ژاپنی دیگر مانند Capcom، NIS America، Koei Tecmo و Bandai Namco را بررسی کنید. دقیقاً مانند معاملات Final Fantasy، اعضای XP بهترین قیمت ها را دریافت می کنند، اما حتی اعضای غیر XP نیز می توانند مبلغ هنگفتی را در تمام این بازی ها پس انداز کنند. و اگر Humble Bundle را ترجیح می دهید، بیشتر آنها در آنجا نیز به فروش می رسند.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر