خونه ما، بازی جدید مهدی فنایی برای اندروید معرفی شد

بعد از موفقیت بازی ۴۱۱۴۸ و به‌دنبال آن انتشار بازی ۱:۰۱۱، مهدی فنایی بازیساز مستقل ایرانی به‌زودی بازی جدید خود با نام خونه ما را منتشر می‌کند. بازی «خونه ما» یک بازی دو بعدی برای پلتفرم اندروید است که تمام تصاویر و انیمیشن‌های آن به‌صورت دستی کشیده شده‌اند. این بازی دنیایی شبیه نقاشی های کودکان دارد و داستان آن روایتگر سادگی زندگی انسان ها در گذشته بوده و همچنین بلاهایی که انسان به خاطر قدرت طلبی بر سر کره زمین و آدم‌ها می‌آورد.

آيتم ها در بازی خونه ما

نکته جالب در رابطه با تریلر منتشر شده از خونه ما امکان تغییر در دنیای بازی توسط بازیکن است. به‌این ترتیب بازیکنان با استفاده از آیتم‌های مختلف می‌توانند تاثیرات کشنده را در دنیای کودکانه بازی و حتی روی شخصیت‌ها بگذارند. این تغییرات در نهایت دنیای کودکانه بازی را به تاریکی و مرگ می‌کشاند. 

مهدی فنایی سازنده بازی های 1:011 و 41148 با انتشار یک تریلر از بازی جدید خود با نام خانه ما برای گوشی‌های اندروید رونمایی کرد. 

خونه ما بازی جدید مهدی فنایی



منبع

طبق اعلام مهدی فنایی نسخه کامل بازی «خونه ما» در روز ۲۳ تیرماه از طریق کافه بازار قابل دانلود خواهد بود. در ادامه می‌توانید تریلر بازی خونه ما را تماشا کنید:

بخوانید  Rise of the Ronin سطوح دشواری مختلفی دارد