کارت های Magic: Gathering's Fallout هم اکنون در آمازون موجود است

Magic: متقاطع The Gathering با فرنچایز Bethesda's Fallout اینجاست. این همکاری جدید در 8 مارس راه اندازی شد و شامل چهار Commander Decks با کارت های الهام گرفته از سرزمین بایر پسا آخرالزمانی Fallout است. تعدادی از بازی‌ها حتی با تخفیف‌های جزئی در دسترس هستند و همگی در حال حاضر در فروشگاه آمازون موجود هستند.

Magic: The Gathering – Doctor Who Commander Decks

Magic: The Gathering x Fallout
Magic: The Gathering x Fallout

چهار Commander Decks هر کدام موضوع متفاوتی دارند: Science، Hail Caesar، Scrappy Survivors و Mutant Menace. از طرف دیگر، می‌توانید یک بسته حاوی هر چهار بازی بخرید تا کمی در هزینه خود صرفه‌جویی کنید.

هر دسته 100 کارتی همراه با یک بسته نمونه Collector Booster است که شامل دو کارت فریم جایگزین ویژه، از جمله یک کارت کمیاب یا اسطوره‌ای کمیاب، 10 توکن دو طرفه، یک ردیاب زندگی، یک راهنمای استراتژی و یک بازی است. می تواند تا 100 کارت را در آستین نگه دارد. اساساً همه چیزهایی که برای شروع بازی Magic: The Gathering نیاز دارید در یک Commander Deck گنجانده شده است.

برای اطلاعات بیشتر از این همکاری‌های Magic: The Gathering که به سرعت به موفقیت بزرگی در بین بازیکنان تبدیل شده‌اند، می‌توانید بسته‌های Doctor Who Crossover را که آثار هنری تایم لپس خیره‌کننده‌ای از مجموعه‌های علمی تخیلی دوست‌داشتنی ارائه می‌دهند، بررسی کنید.

کراس اوور Magic: The Gathering's Fallout تنها دو ماه قبل از انتشار نسخه Prime Video اقتباسی آمازون از سری بازی های ویدیویی محبوب عرضه می شود. جای تعجب نیست که تعداد زیادی محصولات جدید Fallout در هفته های آینده منتشر می شوند، از جمله فیگورهای نسخه محدود، مجموعه مینیاتوری، لباس و موارد دیگر.

بخوانید  Zelda: Tears Of The Kingdom - راهنمای معمای معبد Marakuguc

طرفداران Fallout باید همه کالاهای رسمی در آمازون را بررسی کنند:

تحریریه مجله بازی یک گیمر