این کیسه ها و کیف های فاینال فانتزی شایان ستایش برای پیش خرید آماده شده است

منطقی است که یک فرنچایز طولانی مدت مانند فاینال فانتزی به طرفداران محصولات زیادی برای خرید می دهد. اما در حالی که بیشتر آن فقط برای نمایش است، موارد کاربردی بیشتری نیز وجود دارد، مانند این کیف‌های زیبا، کیسه‌های کوچک و یک بند برای تلفن شما که اکنون برای پیش‌سفارش در دسترس هستند. همه این آیتم ها با موجودات نمادین Final Fantasy مانند کاکتوس ها، تونبری ها و موگل ها تزئین شده اند. طرح ها کم اهمیت و جذاب هستند و هیچ گونه زواید خاصی ندارند و برای استفاده های مختلف مناسب هستند.

کیف، کیف و بند گوشی های هوشمند Final Fantasy را پیش خرید کنید

شرحی ارائه نشده است
  • کیف تونبری Final Fantasy – 25 دلار
  • کیف کتانی فاینال فانتزی کاکتوار – 25 دلار
  • کیسه Final Fantasy Tonberry – 25 دلار
  • کیسه کاکتوس فاینال فانتزی – 25 دلار
  • بند شانه Final Fantasy Moogle گوشی هوشمند – 20 دلار

در حالی که همه این کیف‌ها برای پیش‌سفارش در دسترس هستند، هیچ‌کدام هنوز تاریخ عرضه ندارند. آمازون می گوید در ژانویه 2025 ارسال می شود، اما فروشگاه اسکوئر انیکس می گوید که در ماه اکتبر ارسال خواهد شد. صرف نظر از این، همه اقلام در آمازون ارزان تر هستند. خوشبختانه برای ما، این اقلام به نظر نمی رسد با قیمتی که بانک را خراب کند.

در عین حال، اگر به دنبال محصولات دیگری با موضوع Final Fantasy هستید، حتماً این فیگورهای کلکسیونی Final Fantasy VII را که برای پیش‌سفارش نیز در دسترس هستند، بررسی کنید. اگر می‌خواهید آخرین بازی‌های این سری را تماشا کنید، می‌توانید Final Fantasy XVI را با قیمت 45 دلار در آمازون بخرید (50 دلار) که به تازگی شاهد انتشار DLC جدید The Rising Tide در 18 آوریل بودیم که یک فصل کاملاً جدید را اضافه کرد. گیم پلی و یک قدرت جدید Eikon برای بازیکنان برای تسلط. همچنین قسمت دوم سه گانه بازسازی Final Fantasy VII، Final Fantasy VII Rebirth، که در اوایل سال جاری برای PS5 عرضه شد، و نسخه بعدی Dawntrail برای Final Fantasy XIV Online که در ۲۸ ژوئن منتشر می‌شود، وجود دارد.

بخوانید  Check Out Omni-Man's Brutal Fatalities And Brutalities In Mortal Kombat 1

ادامه مطلب در GameSpot

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر