فیلمبرداری فصل دوم این سریال از چهارشنبه با انتشار عکس و تیزر آغاز شد

نتفلیکس با انتشار تیزر و عکسی از آغاز فیلمبرداری و تولید فصل دوم این سریال در روز چهارشنبه خبر داد. بازیگران این فصل نیز معرفی شده اند.

مطابق با تازه ترین اخبار سینما و تلویزیونفیلمبرداری فصل دوم این سریال از چهارشنبه آغاز شد. نتفلیکس با انتشار عکسی از آغاز فیلمبرداری و تولید فصل دوم این سریال از روز چهارشنبه خبر داد. همچنین جنا اورتگا در نقش چهارشنبه آدامز، اما مایرز در نقش اند سینکلر، کاترین زتا جونز در نقش مورتیشیا آدامز، لوئیس گسمن در نقش گومز آدامز، آیزاک اوردونز در نقش پاگزلی آدامز، لویانادا اونتای لوئیس نیوو، جیمی مک شین و هانتر فارمر حضور دارند . حضور فرد آرمیسن، جو ساندی و پرسی هاینز وایت برای فصل جدید این سریال تایید شده است.

بازیگران فصل دوم سریال چهارشنبه

علاوه بر این، ۱۲ بازیگر جدید برای فصل دوم سریال چهارشنبه تایید شده اند، از جمله استیو بوشمی، تاندی نیوتن، بیلی پایپر، نوآ تیلور، ایوی تمپلتون، اوون پینتر، جوآنا لوملی، کریستوفر لوید، فرانسیس اوکانر و هالی جوئل. Osment، Heather Matarazzo و Jonas تبدیل به Suotamo شدند. یک تیزر برای فصل 2 سریال چهارشنبه نیز منتشر شد که در آن شخصیت تینگ فیلمنامه فصل 2 را به چهارشنبه آدامز می برد:

از آپارات دانلود کنید

این تیزر همچنین تایید کرد که تیم برتون که چهارشنبه 4 قسمت اول فصل اول را کارگردانی کرد، برای کارگردانی فصل دوم بازگشته است و حداقل قسمت اول فصل دوم را کارگردانی می کند، اما اکنون تعداد دقیق قسمت ها اینکه برتون مسیر آهسته را هدایت خواهد کرد، مشخص نیست. همچنین آلفرد گوف و مایلز میلارسازندگان و کارگردانان این سریال برای تولید فصل دوم سریال چهارشنبه بازگشتند.

بخوانید  مصاحبه سازندگان Final Fantasy 16 درباره جهان، ابعاد داستانی و شخصیت‌های بازی

فصل دوم این سریال قرار است در 8 قسمت تولید و در سال 2025 از نتفلیکس پخش شود.جنا اورتگا نیز روز چهارشنبه عکسی از اولین روز فیلمبرداری فصل دوم این سریال منتشر کرد که در ادامه مشاهده می کنید:

جنا اورتگا در نقش چهارشنبه آدامز در پشت صحنه فصل دوم چهارشنبه

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر