گزارش شده است که فیلم جعبه کبریت متعلق به شرکت باربی ماتل، کارگردان استخراج را معرفی می کند

به دنبال موفقیت بزرگ باربی، Mattel Films در حال ساخت فیلمی بر اساس سری ماشین‌های اسباب‌بازی Matchbox خود است و حالا یک کارگردان وارد این کار شده است.

به گزارش ددلاین، سم هارگریو، کارگردان فیلم‌های Extraction نتفلیکس به همراه کریس همسورث، برای کارگردانی فیلم Matchbox قرارداد امضا کرد. Skydance و Mattel Films با هم این فیلم را تولید می کنند.

هنوز جزئیات داستانی برای فیلم Matchbox در دسترس نیست. اما استخدام هارگریو می تواند نشان دهد که فیلم می تواند بر روی بدلکاری ها و مجموعه های اکشن تمرکز کند، با توجه به اینکه هارگریو یک بدلکار سابق است که مهارت های خود را در سری Extraction به کار برده است.

هارگریو همچنین کارگردانی خلبان درام جدید Apple TV+ The Last Frontier را بر عهده دارد و به کارگردانی فیلم اکشن Stay Frosty برای برادران وارنر پیوسته است.

دیوید کوگشال (The Family Plan) و جاناتان تروپر (This Is Where I Leave You) مشغول نوشتن فیلمنامه فیلم Matchbox هستند. هنوز اطلاعاتی در مورد تاریخ اکران یا انتخاب بازیگران این فیلم وجود ندارد.

علاوه بر فیلم Matchbox، فیلم‌های متعدد دیگری بر اساس ویژگی‌های Mattel در مراحل مختلف توسعه وجود دارد. اینها شامل Bob the Builder، Barney، Uno و Hot Wheels هستند.

در مورد باربی، این فیلم با فروش 1.44 میلیارد دلار در سراسر جهان پرفروش‌ترین فیلم سال 2023 بود. با توجه به موفقیت عظیم فیلم، بسیاری در مورد دنباله آن فکر می کنند. ممکن است، اما تضمین نشده است.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Layers of Fears تغییر نام و اعلام ماه انتشار