راز تغییر نام فیلم Thunderbolts چیست؟

نام مارول استودیو مدتی است که مطرح شده است فیلم صاعقه ها را تغییر داد و تنها یک ستاره به نام فیلم اضافه کرد، اما چرا؟

چند وقت پیش بود رئیس مارول استودیوز، کوین فایج، در جریان CinemaCon 2024 اعلام کرد که نام فیلم Thunderbolts تغییر کرده است و اکنون این فیلم با کمی تغییر *Thunderbolts نام خواهد داشت و تنها یک * به نام فیلم اضافه شده است. همین موضوع باعث شد تا سوالات زیادی در مورد دلیل اضافه شدن این ستاره به عنوان فیلم مطرح شود و فایگه در آن زمان اضافه کرد که تا پس از اکران فیلم بیشتر در مورد افزودن “ستاره” به عنوان فیلم صحبت نخواهد کرد.

اگرچه مارول و فایج در مورد علت این تغییر عجیب صحبت کرده اند، طرفداران شروع به بررسی دلیل کردند و از آن زمان تاکنون چندین نظریه ارائه شده است. حالا یک نظریه جدید منتشر شده است که می گوید Thunderbolts در پایان فیلم در واقع به یک گروه دیگر تبدیل می شوند و داستان خود را در فیلم دیگری ادامه می دهند. این نظریه به سرعت محبوبیت زیادی پیدا کرد و در ادامه به این نظریه و اعتبار آن خواهیم پرداخت. پس با یک گیمر همراه باشید.

فلورانس پوگ در نقش یلنا بلووا در قسمت چهارم سریال Hawkeye

ابتدا باید به ریشه های گروه تاندربولت نگاه کنیم. این گروه توسط ژنرال تاندربولت راس تشکیل شد و نام گروه نیز از نام وی گرفته شده است. اعضای این گروه عمدتاً متشکل از شخصیت های ضدقهرمان در دنیای مارول و گاهی اوقات شروران سابق این مجموعه هستند. با این حال، در مورد دنیای سینمایی مارول، تردیدهای متعددی در مورد ماهیت این گروه وجود دارد. بر اساس تصاویری از فیلم Captain America: Brave New World، فرمانده Thaddeus Thunderbolt Ross به دنبال تشکیل یک Avengers جدید است و سم ویلسون را برای انجام این کار تحت فشار قرار می دهد.

مارول به تازگی یک ستاره به فیلم Thunderbolts اضافه کرده است و چرا تا زمان اکران فیلم مشخص نخواهد شد

بخوانید  کیانو ریوز اکنون یک ماده قارچ کش به نام او دارد

حالا اگر شایعه تبدیل شدن Thunderbolt Ross با بازی هریسون فورد به Red Hulk در کاپیتان آمریکا 4 صحت داشته باشد، برخی به این فکر می کنند که اگر او در فیلم Thunderbolts نبود، احتمالاً ما با آن طرف نبودیم. رعد و برق مجموعه ای واقعی از صاعقه. از آنجایی که این شخصیت در تصویر مفهومی منتشر شده ظاهر نشد، هریسون فورد در این فیلم ایفای نقش خواهد کرد. در واقع طبق یک نظریه و همچنین ادعای خودی، این گروه در فیلم جمله ای شبیه به گروه ضربت خواهند داشت.

اما نقش ستاره در فیلم صاعقه چیست؟ تئوری های زیادی در این مورد وجود دارد، اما محبوب ترین نظریه این است که نام گروه در پایان فیلم تغییر می کند و دیگر به عنوان Thunderbolts شناخته نمی شود. در واقع در پایان فیلم، گروه هویت جدیدی خواهند داشت که احتمالاً به سرنوشت تاندربولت راس بستگی دارد. این نباید خیلی تعجب برانگیز باشد، اما باید منتظر چه نوع گروهی باشیم و آیا هرگز دیگر فیلم Thunderbolts 2 را نخواهیم دید؟

سباستین استن در نقش باکی بارنز یا سرباز زمستان

اکنون بسیاری بر این باورند که در پایان فیلم نام فیلم به Dark Avengers تغییر خواهد کرد تا شروع گروه Dark Avengers باشد. اما آیا واقعاً این نظریه می تواند رنگ واقعیت به خود بگیرد؟ برخلاف Thunderbolts که اکثراً از ضدقهرمانان تشکیل شده اند و گاهی اوقات شاهد شخصیت های شرور و حتی قهرمان هستیم، اعضای Dark Avengers عمدتاً از شرورانی از دنیای مارول تشکیل شده اند.

در همین حال، ما شخصیت هایی مانند باکی بارنز و یلنا بلووا داریم که می توانند Dark Avengers را تشکیل دهند. از سوی دیگر، شخصیت های آمریکایی و یک روح وجود دارد که این نظریه را قابل قبول تر می کند. اما در هر صورت این امکان وجود دارد که این گروه تحت نظارت دولت آمریکا و همچنین شخص وال باقی بماند. The Dark Avengers توسط برایان کایل بندیس ساخته شد و اولین بار در سال 2009 معرفی شد. این گروه توسط نورمن آزبورن به عنوان میهن پرست آهنین در دنیای کمیک مارول تشکیل شد. اعضای گروه اکثراً شرورانی از دنیای کامیکس مارول هستند.

بخوانید  چگونه Guardians of the Galaxy Vol. 3 می تواند جنگ ابدیت MCU را راه اندازی کند

همچنین طبق شایعات موجود در فیلم Thunderbolts باید منتظر شخصیت Sentry نیز باشیم که اتفاقا یکی از اعضای گروه Dark Avengers است. واضح است که در حال حاضر هیچ خبری از نورمن آزبورن در دنیای سینمایی مارول نیست، بنابراین اگر این موضوع صحت داشته باشد، می‌توان انتظار داشت شخصیت‌هایی مانند یلنا بلووا، باکی بارنز، مامور ایالات متحده و شاید سنتری در شکل‌دهی او نقش داشته باشند. .

معرفی وایات راسل در نقش جان واکر با نام مستعار مامور ایالات متحده به عنوان کاپیتان آمریکا جدید در پایان قسمت اول شاهین و سرباز زمستان

به عنوان یک اشاره دیگر، در Thunderbolts شماره 175، نوشته جف پارکر، Thunderbolts به Dark Avengers تغییر نام داد و تیم به رهبری جان واکر به دنیای دیگری فرستاده شد. بنابراین جای تعجب نیست که در پایان فیلم Thunderbolts شاهد تایید فیلم Dark Avengers نیز باشیم که داستان این شخصیت ها را با نام دیگری ادامه می دهد. حتی با توجه به ویژگی‌های کلی گروه جدید، انتظار می‌رود که گروه Dark Avengers سازگاری بیشتری با رویدادهای چندجهانی داشته باشند.

فیلم Dark Avengers از نظر تجاری و تبلیغاتی می تواند نام بهتر و مناسب تری برای مارول، دیزنی و آینده گروه Thunderbolts باشد.

اما اگر این نظریه درست است، چرا مارول چنین تصمیمی گرفت؟ گروه Thunderbolts در واقع شبیه به گروه Suicide Squad در دنیای DC است. با این حال، ممکن است نام او برای کسانی که فقط دنیای سینمایی مارول را از طریق سینما دنبال می کنند، چندان شناخته شده نباشد. همچنین قرار دادن کلمات Dark و Avengers می تواند از نظر تبلیغاتی جذاب تر باشد و مارول حتی می تواند ریسک بیشتری کرده و فیلمی با رده سنی بزرگسال تولید کند.

به طور کلی، نام فیلم Dark Avengers مطمئناً می تواند از نظر تجاری برای مارول و دیزنی قدرتمندتر باشد و اگر مارول واقعاً بخواهد چنین فیلمی در آینده بسازد، آنها باید تفاوت های بیشتری را در مقایسه با گروه Avengers ایجاد کنند. البته ابتدا باید منتظر ماند و دید که Thunderbolts از دید منتقدان و در باکس آفیس چگونه عمل می کند. مارول اخیراً مسیر ثابتی نداشته است و این موضوع می تواند نتیجه گیری را تا حدودی دشوارتر کند.

بخوانید  نارضایتی بالای بازیکنان به دلیل خاموش شدن سرورهای Warzone Caldera

نورمن آزبورن در نقش میهن پرست آهنین در سریال Thunderbolts

اما این نظریه می تواند نشان دهد که مارول برنامه های بزرگ و بلندمدتی برای Thunderbolts دارد. در واقع، این گروه نه تنها ماموریتی را انجام می دهد که ممکن است به مرگ بسیاری از اعضای آن ختم شود، بلکه بسیاری از اعضای باقی مانده می توانند گروه Dark Avengers را تشکیل دهند. شاید راه حل بالا بردن رده سنی و خشونت بیشتر در فیلم باشد که البته با بازی تجاری ددپول و ولورین مشخص می شود. با این حال، این فقط یک نظریه است، ممکن است در آینده بارها تغییر کند و در نهایت نمی تواند صحیح باشد.

در واقع، ما در گذشته چندین نظریه در مورد حضور مفیستو در سریال Wandavision داشتیم، اما هیچ یک از آنها صحت نداشتند. بنابراین در حال حاضر هیچ نظریه ای را نمی توان به طور کامل رد یا به طور کامل پذیرفت، فقط باید منتظر ماند و دید که چقدر درست یا نادرست است. با این حال، در حال حاضر نشانه‌ها به شکل‌گیری یک گروه Dark Avengers در دنیای سینمایی مارول اشاره می‌کنند، اما باز هم، این نظریه و شایعات نباید به عنوان یک احتمال تایید شده تلقی شوند یا در نهایت ناامید شوند.

* Thunderbolts قرار است در 2 می 2025 (12 می 1404) منتشر شود.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر