فروش بهاره Humble Bundle پر از معاملات عالی بازی است

فروش Humble Bundle بهار 2024 در حال انجام است و کاهش قیمت زیادی را در صدها بازی رایانه شخصی، از جمله عناوین ناشران بزرگ و شرکت‌های مستقل کوچک ارائه می‌کند. بسیاری از بازی های ارائه شده برای فروش حتی با Steam Deck سازگار هستند.

فروش در زمان مناسبی برای هر کسی که اخیراً سریال Fallout را در آمازون پرایم تماشا کرده است و می‌خواهد بازی‌های پسا آخرالزمانی را که این مجموعه بر اساس آن ساخته شده است، بررسی کند، آغاز می‌شود. تمام بازی‌های اصلی Fallout شامل دو بازی RPG ایزومتریک دهه 90 که در مجموعه Fallout Classic با قیمت 5 دلار (20 دلار بود) در دسترس هستند، تخفیف دارند. اگر می خواهید عناوین اول شخص مدرن این مجموعه را بازی کنید، Fallout 3: Game of the Year Edition فقط 5 دلار (از 20 دلار کاهش یافته)، Fallout New Vegas: Ultimate Edition قیمت 6.49 دلار (از 20 دلار به جای 20 دلار) و Fallout 4: نسخه سالانه بازی 15 دلار (60 دلار) قیمت دارد. شما همچنین می توانید Fallout 76 را که یک نسخه آنلاین چند نفره از فرمول RPG جهان باز سری را ارائه می دهد، تنها با 8 دلار (40 دلار) دریافت کنید. بسیاری از دیگر بازی های RPG جهان باز Bethesda، مانند Skyrim و Starfield نیز بخشی از فروش هستند.

اگر همه این پیشنهادات Fallout برای یک بازی نقش آفرینی پسا آخرالزمانی برای شما کافی نیست، Wasteland 3: The Colorado Collection نیز وجود دارد که دارای چشم اندازی ایزومتریک و مبارزات نوبتی مانند Fallouts 1 و 2، اما با گرافیک مدرن است. ، کنترل ها و ارائه. .

بخوانید  کوجیما در حال توسعه چیزی است که به نظر می رسد یک بازی متال گیر بدون نام متال گیر باشد

در حالی که فروش‌های بزرگی از این دست فرصت مناسبی برای خرید نسخه‌های قدیمی‌تر با قیمت ارزان است، اما برای بازی‌های جدیدتری مانند تیراندازی اول شخص Abiotic Factor و بازی استراتژی ساخت شهر قرون وسطایی Manor Lords تخفیف‌هایی نیز دریافت خواهید کرد. همچنین زمان خوبی برای خرید عناوین مستقل تحسین‌شده مانند Celeste، Inscription، Slay The Spire و موارد دیگر در زمان فروش است.

بیشتر تخفیف‌های فروش بهاره Humble در ادامه چندین تخفیف از فروش هفته طلایی اخیر ناشران ژاپنی مانند Capcom، Sega و Square Enix هستند. لیست زیر را برای اطلاعات بیشتر از معاملات مورد علاقه ما از فروش بهاره Humble بررسی کنید. THE فروش فقط تا 21 می ادامه داردپس مطمئن شوید که از این تخفیف ها قبل از تمام شدن استفاده کرده اید.

هنگامی که در Humble خرید می کنید، باید محدوده انتخاب Humble May's را نیز بررسی کنید. مشترکین می توانند هشت بازی رایانه شخصی (کلیدهای Steam) را با قیمت 12 دلار دریافت کنند، از جمله Yakuza: Like a Dragon و Hi-Fi Rush. وقتی بازی‌ها را ادعا کردید، برای همیشه در کتابخانه‌تان می‌مانند، حتی اگر اشتراک خود را لغو کنید، بنابراین می‌توانید با Humble Choice مانند یک بسته بازی سنتی رفتار کنید. مشترکین فعال همچنین می توانند به Humble Vault، یک کتابخانه چرخشی از بیش از 50 بازی بدون DRM دسترسی داشته باشند.

برای معاملات بیشتر در مورد بازی‌های رایانه‌های شخصی، خلاصه‌ای از 75 بهترین پیشنهاد از فروش عظیم May Madness Fanatical را بررسی کنید.

فروش بهار Humble's 2024

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر