چگونه در پیش خریدهای رایانه شخصی Monster Hunter Stories قبل از عرضه در ماه آینده صرفه جویی کنیم

Monster Hunter طی سال‌ها به یکی از بزرگترین فرنچایزهای Capcom تبدیل شده است، و اگر می‌خواهید یکی از جالب‌ترین عناوین اسپین‌آف را ببینید، باید همین الان این قرارداد پیش‌خرید رایانه شخصی برای Monster Hunter Stories را بررسی کنید. این نسخه جدید که در ابتدا به طور انحصاری برای Nintendo 3DS در سال 2016 منتشر شد (و سپس به iOS منتقل شد)، ماجراجویی اصلی را با تصاویری با کیفیت بالا، صداگذاری کامل انگلیسی و ژاپنی به‌روزرسانی می‌کند و محتوای اضافی زیادی را اضافه می‌کند.

داستان های شکارچی هیولا
داستان های شکارچی هیولا

پیش‌خرید Fanatical's Monster Hunter Stories، قیمت نسخه رایانه‌های شخصی بازی RPG شبیه به پوکمون را به 24.60 دلار کاهش داد. شما 18 درصد از قیمت لیست 30 دلاری بازی صرفه جویی می کنید و در روز راه اندازی یک کلید دریافت می کنید که می تواند در Steam استفاده شود. Monster Hunter Stories در تاریخ 13 ژوئن برای رایانه های شخصی، نینتندو سوییچ و پلی استیشن منتشر می شود. پیش‌سفارش شما شامل لباس‌های «پادشاه» و «ملکه» ناویرو است.

Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin، دنباله‌ای که با استقبال خوبی روبرو شد، از زمان عرضه روی رایانه‌های شخصی و کنسول‌های مدرن در دسترس بوده است. نیازی نیست که بازی‌ها را به ترتیب انجام دهید، بنابراین اگر می‌خواهید دنباله آن را ببینید، گیمرهای PC می‌توانند آن را با قیمت 25.60 دلار در Fanatical انتخاب کنند.

اگر کنسول را ترجیح می‌دهید، Monster Hunter Stories برای پیش‌سفارش برای سوییچ و PS4 نیز در دسترس است (این کنسول با PS5 سازگار خواهد بود) و برای گزینه‌های خرید می‌توانید راهنمای پیش‌سفارش ما را از طریق این پیوند برای این پلتفرم‌ها بررسی کنید.

بخوانید  منتظر بازی سوپرمن - زومجی نباشید

برای بازی‌های بیشتر در این سری، می‌توانید بازی‌های عالی Monster Hunter Rise و Monster Hunter: World را نیز بررسی کنید، که هر دو با قیمت ارزان در Fanatical به فروش می‌رسند. هر دو بازی از حلقه اکشن-RPG سنتی Monster Hunter پیروی می کنند. World مدخلی است که این سری را از جایگاه ویژه به موفقیت بزرگی برای Capcom در آمریکای شمالی رساند. هر دو بازی دارای مکانیک های عالی برای مبتدیان هستند تا شما را به درستی با مفاهیم اصلی سری آشنا کنند. یعنی شکار هیولاهای وحشی، برداشتن آنها برای ایجاد زره و سلاح های بهتر، سپس جسارت به طبیعت برای شکار طعمه های مرگبارتر.

افشا: هر دو GameSpot و Fanatical متعلق به Fandom هستند.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر