منتظر بازی سوپرمن – زومجی نباشید


برادران وارنر دیسکاوری تایید کرده است که هیچ یک از استودیوهایش روی بازی سوپرمن کار نمی کنند.

سوپرمن یکی از معروف ترین شخصیت های تاریخ کمیک است. میراث این ابرقهرمان در طول سال ها با داستان ها و اقتباس های مختلف در رسانه های سرگرمی مختلف از جمله فیلم ها و بازی ها گسترش یافته است، اما در حالی که سری بازی های Batman Arkham برای شخصیت بتمن در دنیای بازی های ویدیویی انقلابی در نظر گرفته می شود، سوپرمن این کار را نکرده است. هنوز به آن نقطه رسیده ایم و به نظر نمی رسد که بازی جدیدی به این زودی ها برنامه ریزی شود. زیرا برادران وارنر برنامه ای برای ساخت بازی های سوپرمن ندارد.

هرچند که مدت هاست شایعات مختلفی در مورد ساخت یک بازی ویدیویی بر اساس شخصیت سوپرمن منتشر شده است. جی بی پرتی، مدیر اجرایی بخش جهانی پخش و بازی برادران وارنر. دیسکاوری در مصاحبه ای جدید با ورایتی در مورد استودیوهای بازی سازی این شرکت و بازی های آن ها صحبت کرد. او اظهار داشت که شرکت آنها در گذشته رابطه نزدیکی با بخش بازی نداشت و هرگز استودیو را مجبور به ساخت یک بازی شخصیت محور نمی کرد. بنابراین ساختن فیلمی درباره یک شخصیت، تولید بازی او را تضمین نمی کند.

اگرچه فیلم سوپرمن در حال تولید است، اما طرفداران باید ایده کشف یک بازی جدید بر اساس این ابرقهرمان را فعلا فراموش کنند.

جی بی پرتی تایید کرد که آنها در حال کار بر روی یک فیلم سوپرمن بودند، اما هیچ برنامه ای برای ساخت بازی با این شخصیت نداشتند. تیم آنها می خواهد روی بازی هایی تمرکز کند که برای هواداران معنادار است. بنابراین در حال حاضر برنامه ای برای ساخت بازی سوپرمن وجود ندارد.

بخوانید  بررسی معروف ترین افسانه ها در مورد باتری گوشی

چند وقت پیش برادران وارنر بیانیه ای در رابطه با ساخت بازی مشابه Hogwarts Legacy منتشر کرد. بر اساس سوپرمن ساخته شده بود. البته اخیراً اعلام شد که این بیانیه تنها به نظر کلی این شرکت اشاره دارد و چنین کاری در دست توسعه نیست.

Superman Returns آخرین بازی است که سوپرمن شخصیت اصلی آن بود. این بازی در سال 2006 برای Nintendo DS، PlayStation 2، Xbox 360 و Xbox منتشر شد. علاوه بر این، بازی Injustice 2، بازی Lego DC Super-Villains، بازی Suicide Squad: Kill the Justice League و بازی Multiversus از مهم ترین بازی های سال های اخیر بودند که سوپرمن در آنها حضور داشت.

تحریریه مجله بازی یک گیمر