گیم پلی رکوردشکنی Like a Dragon: Infinite Wealth همچنان ادامه دارد


Like a Dragon: Infinite Wealth بیش از هر بازی یاکوزا دیگری پیش فروش داشته است.

استودیو Ryu Ga Gotoku قبل از انتشار Like a Dragon: Infinite Wealth به صراحت اعلام کرد که این بازی بزرگترین و بلندپروازانه ترین پروژه آنها تا به امروز خواهد بود. اکنون به نظر می رسد که بازی به موفقیت فوری دست یافته است که توسعه دهندگان به آن امیدوار بودند. این بازی نه تنها مورد تحسین گسترده منتقدان و بازیکنان قرار گرفت، بلکه با رسیدن به 34344 بازیکن همزمان در استیم، بزرگترین عرضه در تاریخ این سری را رقم زد.

در جدیدترین اخبار بازی با خبر شدیم که رکوردشکنی بازی Like a Dragon: Infinite Wealth همچنان ادامه دارد. ماسایوشی یوکویاماگا گوتوکو، رئیس Ryu در مصاحبه ای با 4Gamer اعلام کرد که پیش فروش این بازی نقش آفرینی اکشن بالاتر از هر یک از بازی های سری Yakuza (مثل اژدها) بوده است.

ماسایوشی یوکویاما گفت: «ما به ویژه در ژاپن خوب عمل می کنیم. امروزه نسخه های فیزیکی و دیجیتالی موجود است. بنابراین مقایسه ارقام با نسخه های قبلی دشوار است. با این حال، پیش فروش نسخه فیزیکی [بازی Like a Dragon: Infinite Wealth] این بیشتر از هر نسخه ای در مجموعه است.

Game Like a Dragon: Infinite Wealth در 6 بهمن 1402 (26 ژانویه 2024) برای پلتفرم های Xbox One, Xbox Series X | Xbox Series S، PlayStation 4، PlayStation 5 و PC منتشر شده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  مکان های ویژه و داغ مارول اسنپ توضیح داده شده است