سری Knuckles با استقبال زیادی از سوی دنیای سونیک مواجه شده است

Knuckles، اسپین آف سری فیلم های Sonic the Hedgehog، با استقبال چشمگیر بینندگان شبکه پارامونت پلاس مواجه شد.

Knuckles در چند روز اول پخش بیش از چهار میلیون ساعت تماشا شد و پربیننده‌ترین سریال اصلی پارامونت پلاس در آخر هفته بود. علاوه بر این، سریال Knuckles به محبوب‌ترین برنامه «کودکان و خانواده» در شبکه پارامونت پلاس تبدیل شده است و تأثیر مثبتی بر تماشای فیلم‌های Sonic the Hedgehog داشته است. بنابراین، بیننده فیلم های سونیک نسبت به میانگین روزانه تقریباً 278 درصد افزایش یافته است.

ادریس البابازیگر سریال لوتر ادی پترسونبازیگر سریال The Righteous Gemstones جولیان بارت، بازیگر استثنایی سریال (استثنایی) اسکات ماسکدیبازیگر فیلم بلند نگاه نکن الی تیلوربازیگر سریال تد لسو کریستوفر لوید، بازیگر فیلم بازگشت به آینده (بازگشت به آینده) و کری الویسبازیگر زن پرنسس عروس در سریال Knuckles بازی می کند.

سریال Knuckles بین رویدادهای Sonic the Hedgehog 2 و 3 اتفاق می افتد و ماجراهای Knuckles را دنبال می کند که وید ویپل را در راه مبارزه با Echidna آموزش می دهد. جف فاولر، براندون تراست، یورما تاکونی و کارول بانکر آنها سکان هدایت قسمت های مختلف سریال ناکلز را بر عهده داشته اند جان ویتینگتون، برایان باهوش است و جیمز مادیسکی آنها همچنین به عنوان نویسنده کار می کردند. ادریس البا نیل اچ. موریتز، توبی اشر و تورو ناکاهارا آنها همچنین تهیه کنندگان اجرایی این پروژه بودند.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  اکثر توسعه دهندگان بازی، آزار و اذیت و رفتار نادرست بازیکن را یک بحران جدی می دانند