اکثر توسعه دهندگان بازی، آزار و اذیت و رفتار نادرست بازیکن را یک بحران جدی می دانند

دو بازیکن یک بازی ویدیویی را تجربه می کنند

حدود 40 درصد از توسعه‌دهندگان بازی که در این نظرسنجی شرکت کردند، گفتند که شخصاً آزار و اذیت بازیکنان را تجربه کرده‌اند یا حداقل شاهد این بوده‌اند که برای فردی در تیمشان اتفاق افتاده است. در همین حال، کارمندانی که در بخش مدیریت مخاطب، بازاریابی یا روابط عمومی شرکت‌های بازی‌سازی مشغول به کار هستند، می‌گویند که بیش از کارکنان سایر بخش‌ها مورد سوء استفاده بازیکنان یا شاهدان قرار می‌گیرند. همچنین به نظر می رسد مردان کمتر از کادر زن مورد توهین و بدرفتاری بازیکنان قرار می گیرند.

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

یکی دیگر از شرکت کنندگان در این باره نوشت: “من یک مدیر جامعه مخاطبان هستم. متأسفانه این بخشی از کار من است. ما باید این رفتار را در صورت بروز تشخیص دهیم، با این فرد تماس بگیریم و قوانینی را برای جلوگیری از وقوع آن وضع کنیم. علاوه بر این، ما باید این رفتار را تشخیص دهیم. باید جامعه عمومی را برای پیوستن به خانواده دعوت کند [تیم بازی‌سازی] پرهیز از شما [به‌عنوان بازیکن] شما بخشی از گفتگو هستید و می توانید نظر خود را بگویید، اما نمی توانید فقط بخواهید که همه چیز مطابق میل شما باشد.”

اکثر توسعه دهندگان بازی در یک نظرسنجی گفتند که سوء استفاده از بازیکن به یک بحران جدی در صنعت بازی تبدیل شده است.

یکی از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی توضیح داد: «من فکر می‌کنم تعیین مرزها به‌طور شفاف و عمومی در حین درخواست کمک از جامعه بازی‌ها می‌تواند مؤثر باشد. به نظر می رسد شرکت های بزرگ نگران این هستند که برخی از گیمرهای متخلف به عنوان طرفداران آنها معرفی شوند. “نمیدانند که این روی بسیاری از طرفداران واقعی آنها تاثیر می گذارد.”

بخوانید  Palworld – چگونه اقلام را تعمیر کنیم

طبق آمار، حدود 91 درصد از پاسخ دهندگان موافق بودند که آزار و اذیت گیمر و رفتار خصمانه نسبت به توسعه دهندگان یک مشکل جدی در صنعت بازی است، علاوه بر این، حدود 4 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که مشکلی با این موضوع ندارند و 5 نفر باقی مانده درصد در پاسخ به این سوال تردید داشتند.

در طول یک سال گذشته، بسیاری از استودیوها علیه آزار و اذیت بازیکنان نسبت به کارمندان خود صحبت کردند و حتی برخی از آنها این اقدامات را محکوم کردند. به عنوان مثال، سال گذشته بانجی از بازیکنی که یکی از کارمندانش را تهدید کرده بود شکایت کرد. در یک نظرسنجی توسط انجمن توسعه دهندگان بازی، تقریباً دو سوم از کارمندان گفتند که شرکت آنها با آزار و اذیتی که توسط گیمرها تجربه کرده یا شاهد بوده اند، برخورد کرده است. در همین حال، یک پنجم از پاسخ دهندگان گفتند که شرکت ها به این مسائل توجه نکرده اند و 11 درصد دیگر مطمئن نیستند که آیا به سؤال نظرسنجی پاسخ دهند یا خیر.

در یک نظرسنجی از برخی توسعه دهندگان صنعت بازی، 75 درصد از شرکت کنندگان احساس کردند که آزار و اذیت و رفتار نادرست گیمر به یک بحران جدی تبدیل شده است. همانطور که وب سایت Axios گزارش داده است، این نظرسنجی توسط انجمن توسعه دهندگان بازی و نشریات وابسته به آن سازماندهی شده است و حدود 2300 بازی ساز از سراسر جهان در این نظرسنجی شرکت کردند.

تجربه بازی فوتبال با کنترلر Xbox