مایکروسافت یک برنامه ویژه برای Hellblade 2 دارد

مایکروسافت به زودی تریلر بازی Senua's Saga: Hellblade 2 Studio را منتشر خواهد کرد نظریه نینجا آغاز خواهد شد

2024 سال شلوغی برای ایکس باکس خواهد بود و با وجود اینکه اکثر عناوین فرست پارتی این کنسول در نیمه دوم سال عرضه خواهند شد، یکی از داغ ترین بازی های مایکروسافت به زودی در اختیار گیمرها قرار خواهد گرفت. بازی Senua Saga: Hellblade 2 Studio نظریه نینجا در کمتر از سه هفته دیگر، تیم ردموندی ها به زودی کمپین تبلیغاتی این بازی اکشن-ماجراجویی مورد انتظار را قبل از انتشار بازی آغاز خواهند کرد.

آرون گرینبرگ، معاون بازاریابی ایکس باکس در X Social، برای برنامه های تبلیغاتی جهانی و منطقه ای در حمایت از Hellblade وی خاطرنشان کرد 2. وی اعلام کرد که این بازاریابی از روز یکشنبه آغاز می شود و شامل کمپین رسانه ای برای بازی ویدیویی، همکاری با سایر برندها برای تبلیغات و موارد دیگر می شود. مایکروسافت ظاهرا برنامه ویژه ای در ایسلند که این بازی در آنجا برگزار می شود در نظر گرفته شده است، اما جزئیات هنوز مشخص نیست.

در همین حال استودیو Ninja Theory توسعه دهنده است Hellblade 2 همچنین اعلام کرد که هر روز یک آیتم جدید را تا روز انتشار بازی در توییتر به اشتراک خواهد گذاشت. تاکنون تصویر جدیدی از این بازی منتشر شده است، تصویری که کیفیت فوق العاده بالای نسخه PC و سیستم Moor Dunyaz را برای تجربه بازی رایانه شخصی نشان می دهد.

Senua's Saga: Hellblade 2 در 1 ژوئن (21 مه) برای سری Xbox Xbox Series S و PC در دسترس خواهند بود و از روز اول انتشار بر روی Game Pass در دسترس خواهند بود.

بخوانید  نمایش سرزمین میانه در تریلر جدید سریال ارباب حلقه ها

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر