نسخه های عجیب ددپول در تصاویر فیلم ددپول و ولورین

آثار هنری جدید Deadpool و Wolverine منتشر شده است که نسخه های بیگانه Deadpool را به نمایش می گذارد.

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون، مارول به تازگی آثار هنری جدیدی را به اشتراک گذاشته است که چهار نسخه مختلف از ددپول شامل نسخه داگپول، نسخه هدپول، نسخه بیبیپول و نسخه کیدپول را به نمایش گذاشته است. چهار اثر هنری جدید Deadpool و Wolverine نیز جزئیاتی از لباس‌های این دو ابرقهرمان مشهور را نشان می‌دهند. در زیر می توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

مارول همچنین چهار پوستر رسمی جذاب برای فیلم ددپول و ولورین منتشر کرد و ژست های متفاوت ددپول و ولورین زیبایی این پوسترها را دو چندان می کند:

امپایر مدیا در آخرین شماره مجله خود به Deadpool و Wolverine به عنوان جلد اصلی نگاه کرد. علاوه بر این، دو تصویر رسمی از این فیلم منتشر کرده است که اولین تصویر ولورین را در محیطی شبیه به جنگل نشان می دهد که احتمالاً طبق تریلرها آماده حمله به ددپول است. در تصویر دوم، ولورین را می بینیم که با عصبانیت به صحبت های ددپول گوش می دهد:

Empire با سازندگان Deadpool و Wolverine گفتگو کرد. رایان رینولدز او این فیلم را «خونبارترین فیلم تاریخ این گروه» توصیف کرد. جکمن هیو او همچنین گفت که این فیلم جنبه های جدیدی از شخصیت ولورین را نشان خواهد داد که قبلا دیده نشده است. او همچنین اظهار داشت که پوشیدن کت و شلوار زرد Wolverine در Deadpool 3 چیز بسیار خوبی برای او بود. آنقدر که تعجب می کند که چرا زودتر این لباس را در فیلم لایو اکشن ولورین نپوشیده است.

بخوانید  دیزی ریدلی در مورد واکنش جنگ ستارگان و کیلو رن کیس فکر می کند

Deadpool and Wolverine اولین فیلم در دنیای سینمایی مارول خواهد بود که برای بزرگسالان رتبه بندی می شود. شان لویکارگردان Free Guy و The Adam Project، کارگردانی Deadpool و Wolverine را بر عهده دارد. موش های ریس و پل ورنیک چه کسی قبلاً فیلمنامه دو فیلم اول ددپول را نوشته بود، وظیفه نوشتن فیلمنامه ددپول و ولورین با هم زیب ولزرینولدز و لوی قضاوت می کردند.

فیلم Deadpool and Wolverine برای اکران در تاریخ 5 آگوست 1403 (26 ژوئیه 2024) برنامه ریزی شده است.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر