بازیگر سریال Breaking Bad به دنیای سینمایی مارول پیوست

جانکارلو اسپوزیتو بازیگر سریال Breaking Bad تایید کرد که برای ایفای نقشی مرموز به دنیای سینمایی مارول اضافه شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یک بازیگر مورد علاقه طرفداران MCU به ترکیب اضافه شده است. به گزارش Collider، جانکارلو اسپوزیتو در جریان CCXP امسال تایید کرد که برای ایفای نقش به دنیای سینمایی مارول پیوسته است. برخی از طرفداران MCU که بیشتر به خاطر بازی در نقش های منفی شناخته می شوند، قبلاً از او می خواستند که در نقش چارلز خاویر در ریبوت مردان ایکس یا گرین گابلین در فیلم های مرد عنکبوتی بازی کند.

اما اسپوزیتو تایید کرد که در این سریال نقش متفاوتی را بازی خواهد کرد که مخاطب انتظارش را ندارد و به زودی بیشتر از او خواهند شنید و او بهتر از آن چیزی خواهد بود که تصور می کردند. در حال حاضر مشخص نیست که می‌توانیم انتظار داشته باشیم که جانکارلو اسپوزیتو در کدام فیلم MCU ببینیم، اما Deadpool and Wolverine که قرار است در تاریخ 26 جولای اکران شود، می‌تواند اولین گزینه‌ای باشد که می‌توانیم انتظار داشته باشیم او را در آن ببینیم.

گاس با نفرت از سریال Better Call Saul به هکتور نگاه می کند

سپس Captain America: Brave New World را داریم که قرار است در 14 فوریه 2025 (26 فوریه 1403) اکران شود، سپس Thunderbolts در 2 می 2025 (12 مه 1404) و چهار شگفت انگیز در 25 جولای اکران شوند. ، 2025 (3 آگوست 1404) می توان انتظار داشت اسپوزیتو را در هر یک از این آثار در سینماها ببینیم. البته احتمال دیگری هم وجود دارد که بتوانیم او را در یک اقتباس تلویزیونی از دنیای سینمایی مارول ببینیم، اما زمان مشخص خواهد کرد.

بخوانید  تایید شد که Remnant 2 روی کنسول ها با سرعت 60 فریم بر ثانیه اجرا می شود

جیانکارلو اسپوزیتو بیشتر به خاطر بازی در نقش گاس فرینگ در فیلم های Breaking Bad و Better Call Saul شناخته شده است.

اخیرا شاهد حضور او در سریال آقایان و فیلم ابیگیل بودیم و از آثار آینده اسپوزیتو می توان به فیلم MaXXXine، فیلم Megalopolis، فیلم The Electric State و سریال The Residence اشاره کرد. اسپوزیتو همچنین در بازی Far Cry 6 نقش شرور را بازی کرد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر