تایید شد که Remnant 2 روی کنسول ها با سرعت 60 فریم بر ثانیه اجرا می شود


رئیس Gunfire Games در حساب توییتر خود تایید کرده است که Remnant 2 روی کنسول ها دارای حالت Performance است.

در جریان رویداد The Game Awards 2022 بود که Remnant 2 معرفی شد. Remnant 2 یک بازی تیراندازی مبتنی بر غارت است که توسط Gunfire Games توسعه یافته و در تاریخ 3 آگوست (25 ژوئیه) برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس منتشر شده است. Xbox Series S منتشر شده است. البته خریداران نسخه نهایی بازی سه روز زودتر به Remnant 2 دسترسی خواهند داشت.

از آنجایی که بازی‌هایی که روی کنسول‌های نسل نهم تولید می‌شوند معمولاً دارای حالت اجرای ویژه برای وضوح بهتر یا نرخ فریم بهتر هستند، این نگرانی نیز وجود دارد که آیا Remnant 2 ساختاری مشابه دارد یا کاربران کنسول فقط می‌توانند بازی را با نرخ 30 فریم در ثانیه تجربه کنند؟ به تازگی است دیوید آدامزرئیس استودیوی Gunfire Games در حساب کاربری خود در توییتر اعلام کرده است که کاربران سوالات خود را در مورد بازی Remnant 2 می پرسند و سوالات مورد نظر را از بین آنها انتخاب می کنند و به آنها پاسخ می دهند.

بنابراین، علاوه بر غیرفعال کردن motion blur یا اپلیکیشن های استودیویی برای محتوای پس از انتشار، دیوید گام رسما اعلام کرد که کاربران کنسول می توانند از حالت Performance استفاده کنند. به عبارت دیگر، از طریق حالت عملکرد، کاربران می توانند Remnant 2 را با نرخ 60 فریم بر ثانیه تجربه کنند. می گوید: “بله. یک حالت عملکرد 60 فریم بر ثانیه برای کنسول های Xbox Series X و PlayStation 5 است. “ممکن است در برخی شرایط تاخیر داشته باشد، اما در حالت Kali تجربه بسیار روانی را ارائه می دهد.”

بخوانید  مینی پی سی های محبوب اپل و بیلینک حتی از حد معمول در آمازون اقتصادی تر هستند

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ آیا نسخه اول Remnant 2 به نام Remnant: From the Ashes را امتحان کرده اید؟

تحریریه مجله بازی یک گیمر