فروش بازسازی Resident Evil 4 به پنج میلیون نسخه رسید


با اعلام کپکام، فروش بازسازی Resident Evil 4 از پنج میلیون نسخه فراتر رفت.

چند ماه پیش Resident Evil 4 Remake رسما منتشر شد و انتشار آن مورد استقبال گیمرها و منتقدان قرار گرفت. اکنون پس از گذشت تنها چهار ماه از انتشار بازی، فروش بازسازی Resident Evil 4 به فروش می رسد به پنج میلیون نسخه رسید. در مقایسه با چندین بازی این سری Resident Evil، بازسازی نسخه چهارم بازی Resident Evil، پنج میلیون نسخه بسیار سریعتر فروخت. برای مثال Resident Evil Village پس از حدود 6 ماه، پنج میلیون نسخه فروخت.

آخرین بازی از این سری که پنج میلیون واحد سریعتر از نسخه بازسازی شده نسخه چهارم فروخت، Resident Evil 5 است. بود. این بازی که در سال 2009 منتشر شد، در آن زمان طی حدود سه ماه، 5 میلیون نسخه فروخت.

طبق گفته کپکام، بازسازی Resident Evil 4 در دو روز اول انتشار سه میلیون نسخه و در دو هفته چهار میلیون نسخه فروخت. همچنین چندی پیش این شرکت ژاپنی رسما اعلام کرد که نسخه واقعیت مجازی Resident Evil 4 را به عنوان محتوای قابل دانلود رایگان برای Playstation VR2 منتشر خواهد کرد.

همچنین گزارش های منتشر شده از برنامه های Capcom برای انتشار بسته الحاقی Separate Evil برای Resident Evil 4 Remake خبر دادند.Separate Ways یکی از محتویات نسخه اصلی Resident Evil 4 است.

پس از موفقیت بازسازی های Resident Evil، احتمالاً کپکام در آینده بازسازی دیگری از این سری را منتشر خواهد کرد. در حال حاضر، چندین گزارش منتشر شده است مبنی بر اینکه بازسازی Resident Evil 5 در دست ساخت است. البته این گزارش هنوز به صورت رسمی توسط کپکام تایید نشده است.

بخوانید  صدها دلار در دسترسی مادام العمر به Microsoft Visual Studio 2022 Pro صرفه جویی کنید
تحریریه مجله بازی یک گیمر