مکان های ویژه و داغ مارول اسنپ توضیح داده شده است



Developer Second Dinner انگیزه‌های زیادی برای ادامه ورود به مارول اسنپ ارائه می‌دهد، از جمله مکان‌های ویژه و داغ آن. این رویدادهای درون بازی به مکان‌های خاص شانس بیشتری برای تخم‌ریزی می‌دهند و بازیکنان را تشویق می‌کند تا عرشه‌ها را تغییر دهند. اما مکان های ویژه و داغ دقیقا چیست و چه زمانی کار می کنند؟ در اینجا چیزی است که شما باید بدانید.

مکان های ویژه

مکان‌های ویژه رویدادهای مارول اسنپ هستند که مکان جدیدی را با نرخ بالاتری پیاده‌سازی می‌کنند. این نشان دهنده معرفی یک مکان کاملاً جدید است، با یک ظاهر 40 درصد نرخ برای مدت زمان رویداد به عنوان مثال قلعه غارت است که فقط به شما اجازه می دهد کارت هایی را بازی کنید که برای بازی در آنجا 6 انرژی هزینه دارند. مکان‌های ویژه هر بار پخش می‌شوند سه شنبه ساعت 10:00 به وقت شرقی و برای 48 ساعت.

در حال پخش: بهترین بازی های موبایل 2022

پس از دوره 48 ساعته، مکان برجسته سپس به گروه مکان‌های معمولی اضافه می‌شود، با شانس نمایش در طول بازی استاندارد. بنابراین، حتی پس از پایان دوره مکان مشخص، ایده خوبی است که با آن مکان خاص آشنا شوید تا بتوانید اگر در طول مسابقه ظاهر شد، آن را تطبیق دهید.

زمین های داغ

اسلات های داغ مشابه هستند، اما فقط روی اسلات ها در استخر معمولی تمرکز می کنند نرخ تخم ریزی 60 درصد. این بدان معناست که وقتی Hot Location در دسترس باشد، با مکان‌های جدیدی روبرو نخواهید شد، اما در عوض مکان‌هایی را خواهید دید که در مسابقات استاندارد مانند Onslaught’s Citadel، Asgard یا Hala (در میان ده‌ها مکان دیگر) ایجاد می‌شوند. مکان های داغ به صورت آنلاین آورده می شوند شنبه ها ساعت 10 شب به وقت شرق و فقط آخرین 24 ساعت. بنابراین آنها نسبت به مکان های ویژه دارای نرخ تخم ریزی بالاتری هستند، اما فقط مکان هایی را شامل می شوند که احتمالاً قبلاً با آنها آشنا هستید.

مهم است که حداقل با مکان‌های برجسته و داغ آشنا شوید تا بتوانید در اطراف آن‌ها عرشه بسازید یا طبق آن در طول مسابقات برنامه‌ریزی کنید. حتی اگر یک عرشه قدرتمند در دست داشته باشید، اگر با نحوه کار اسلات‌های خاصی آشنا نباشید، می‌توانید به راحتی شکست بخورید.

به عنوان مثال، اگر اسلات داغ Luke’s Bar باشد (هنگامی که کارتی را در اینجا بازی می‌کنید، آن را دوباره در دست خود قرار دهید)، می‌خواهید به کارت‌هایی مجهز شوید که دارای نوعی اثر هستند که هر بار که بازی می‌شوند فعال می‌شوند. .. مثل عقرب یا مرد یخی. آگاهی از این موضوع می تواند بازی را به نفع شما تبدیل کند.

بخوانید  ارائه نسخه PS5 بازی What Remains of Edith Finch به کاربرهای پلی استیشن پلاس

برای اطلاعات بیشتر در مورد ساخت عرشه در اطراف محل قلعه غارت، راهنمای ما را در اینجا بررسی کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.