کوجیما در حال توسعه چیزی است که به نظر می رسد یک بازی متال گیر بدون نام متال گیر باشد



Kojima Productions در حال همکاری با سونی برای یک بازی دیگر است. به عنوان بخشی از پخش وضعیت بازی ژانویه 2024، Hideo Kojima اعلام کرد که در حال ایجاد یک بازی اکشن-جاسوسی جدید برای PlayStation است. به نظر می رسد مانند Metal Gear، اما بدون استفاده رسمی از این نام. در عوض عنوان کاری بازی Physint است.

او گفت که در حال حاضر نمی تواند چیز زیادی در مورد این بازی بگوید، اما قول داده است که از فناوری و استعدادهای “برترین” از سراسر جهان استفاده کند. این یک تجربه تعاملی است، اما کوجیما همچنین آن را به عنوان یک بازی و یک فیلم توصیف کرده است. کوجیما گفت که این بازی جاه طلبی نجیب دارد که از سد بین سینما و بازی های ویدیویی عبور کند.

در حال پخش: Physint – تریلر بازی جدید اکشن و جاسوسی هیدئو کوجیما

کوجیما توضیح داد که این یک IP جدید و اصلی است، بنابراین بخشی از یک جهان تثبیت شده نیست. کوجیما گفت که “تدارکات” برای ساخت این بازی در حال انجام است، اما توسعه به طور جدی تا زمانی که Death Stranding: On The Beach در سال 2025 منتشر شود آغاز نخواهد شد.

Kojima Productions همچنین در حال توسعه Death Stranding 2 برای پلی استیشن و همچنین یک بازی جدید ایکس باکس به نام OD است.

در طول پخش State of Play، کوجیما همچنین تعداد بیشتری از Death Stranding 2: On The Beach را از طریق یک تریلر کامل مملو از شوخی‌هایی از اتفاقات آینده به نمایش گذاشت.

تحریریه مجله بازی یک گیمر