در بهترین صندلی بازی Secretlab صرفه جویی کنید و آن را با پوسته جدید الهام گرفته از جنگ ستارگان جفت کنید.

روز جنگ ستارگان تقریباً فرا رسیده است و Secretlab برای جشن گرفتن، طیف جدیدی از پوسته‌ها را برای صندلی‌های بازی Titan Evo معرفی کرده است. اگر می‌خواهید صندلی بازی‌تان را سریعاً تغییر دهید، می‌توانید با این پوسته‌های صندلی بازی که از شوالیه‌های افسانه‌ای فورس الهام گرفته شده‌اند، آن را به عنوان یک جدی بپوشید.

صندلی بازی Secretlab Titan Evo - Star Wars Skins
صندلی بازی Secretlab Titan Evo – Star Wars Skins

Secretlab می‌گوید جلدهای جنگ ستارگان دارای بافت ژاکاردی منحصربه‌فردی است که از بافت ردایی مانند لباس جدی الهام گرفته شده است، در حالی که آستین‌ها از لباس‌های فرسوده استاد جدای اوبی وان کنوبی در زمان او در سیاره صحرای تاتوئین الهام گرفته شده است. از دیگر موارد ظریف می‌توان به نماد Jedi Order دوخته شده در پشت و عبارت نمادین “May the Force with you” در زیر نماد در سیستم نوشتاری پایه کهکشانی Aurebesh گلدوزی شده است.

این پوسته‌های 179 دلاری به‌طور منحصربه‌فردی برای جا دادن صندلی‌های Titan Evo Secretlab طراحی شده‌اند. اگر به دنبال صندلی مطابق با طرح جنگ ستارگان هستید، می‌توانید با خرید صندلی‌های بازی Titan Evo و Titan Evo Lite که به‌عنوان بخشی از فروش بهاره Secretlab به فروش می‌رسند، یک معامله سریع دریافت کنید.

Titan Evo تا 100 دلار تخفیف دارد، در حالی که Titan Evo Lite با 30 دلار تخفیف به فروش می رسد. Titan Evo همچنان انتخاب ما برای بهترین صندلی بازی است که می توانید امروز از نظر قیمت، راحتی و دوام بخرید. این در طیف گسترده ای از طرح ها، از رنگ های سنتی گرفته تا صندلی های مضمون بر اساس ویژگی های رسانه ای محبوب مانند Cyberpunk 2077 و Game of Thrones ارائه می شود. Secretlab در اوایل سال جاری، Titan Evo Lite را با بودجه مناسب‌تر عرضه کرد. اگر می خواهید تفاوت های بین این دو مدل را عمیق تر کنید، بررسی Secretlab Titan Evo Lite ما را بررسی کنید.

بخوانید  گیم پلی Stream Prince of Persia: The Lost Crown; ساعت 9 شب امشب

فروش بهاره Secretlab همچنین شامل تخفیف روی میز فلزی Magnus است، میز بازی ممتاز با چندین مدل مختلف، از جمله میز نشستن Magnus Pro XL. برای کسب اطلاعات بیشتر، بررسی Secretlab Magnus Pro XL ما را بررسی کنید.

و برای معاملات و کالاهای بیشتر در روز جنگ ستارگان، برخی از پوشش های دیگر GameSpot را بررسی کنید:

درباره روز جنگ ستارگان بیشتر بدانید

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر