بازیگر فیلم Black Bird به فیلم Fantastic Four پیوست

استودیوی مارول اخیرا یک بازیگر جدید برای حضور در آن اضافه کرده است Fantastic Four برای نقشی نامشخص استخدام شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیونبازیگر دیگری به جمع بازیگران فیلم چهار شگفت انگیز اضافه شد. پل والتر هاوزر، بازیگر برنده گلدن گلوب و امی برای فیلم Black Bird، پس از قراردادی با والت دیزنی و مارول استودیو، قرار است در فیلم The Fantastic Four بازی کند. او به تازگی پس از توافق با پارامونت به جمع بازیگران سریال Naked Gun اضافه شده است. با این حال، نقش او در Fantastic Four تایید نشده است و در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست.

پل والتر هاوزر

پدرو پاسکال در نقش رید ریچاردز با نام مستعار شگفت انگیز، ونسا کربی در نقش سو استورم با نام مستعار زن نامرئی، جوزف کوین در نقش جانی استورم با نام مستعار Human Torch، ابن ماس-بکرک در نقش بن گریم با نام مستعار تینگ، و جولیا گارنر در نقش شالا-بال، با نام مستعار نقره ای موج سوار. . او از جمله بازیگرانی است که قرار است در فیلم The Fantastic Four حضور داشته باشد. همچنین برای ریخته گری جستجو کنید گالاکتوس به عنوان شخصیت منفی اصلی فیلم ادامه می دهد.

پل والتر هاوزر برای نقش هایش در فیلم های I، Tonya، BlackKkKlansman، Late Night، Richard Jewell، Super Troopers 2، Da 5 Bloods، Cruella، Blackbird و The Afterparty شناخته می شود. از کارهای آینده هاورز می توان به انیمیشن Inside Out 2 و فیلم The Instigators اشاره کرد.

Fantastic Four در تاریخ 25 ژوئیه 2025 (3 اوت 1404) اکران سینماها خواهد شد. مت شچمن، کارگردان WandaVision، قرار است ریبوت Fantastic Four را بر اساس فیلمنامه ای از جاش فریدمن، نویسنده Avatar: The Way of Water کارگردانی کند. فیلمبرداری و تولید فیلم Fantastic Four تابستان امسال آغاز خواهد شد.

بخوانید  جهان موازی یا چندجهانی چیست؟

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر