اعضای آمازون پرایم 9 بازی رایگان در ماه مه دریافت می کنند، از جمله یک سفر به زمین بایر Fallout

شروع یک ماه جدید است و مانند ساعت، بازی‌های رایگان جدید از امروز برای اعضای Amazon Prime در دسترس هستند. مشترکین سرویس بازی آمازون می توانند 10 بازی رایانه شخصی را در این ماه خریداری کنند و اگر از طرفداران سری Fallout Prime Video هستید، در ماه مه امسال با استقبال مواجه خواهید شد. طبق معمول، این عناوین به صورت موجی منتشر می شوند و هر هفته بازی های جدیدی را به مجموعه شما اضافه می کنند.

شروع امروز انتشار است Tomb Raider: Game of the Year Edition (دکمه GOG). پس از سال‌ها خواب، فرنچایز Tomb Raider در سال 2013 با یک ماجراجویی که نشان داد چگونه لارا کرافت به شکارچی آثار افسانه‌ای تبدیل شد، بازگشت بزرگی داشت. یک بازی پرفروش و پر اکشن، اولین بازی با گذشت بیش از یک دهه از انتشارش همچنان قوی است، و این نسخه شامل الحاقیه Tomb of the Lost Adventurer، شش لباس اضافی برای لارا و چهار شخصیت اضافی برای بازی به صورت چند نفره است.

امروز نیز موجود است Lego Star Wars 3: The Clone Wars (دکمه GOG). این بازی در تمام سنین از فرمول تثبیت شده لگو دور نمی‌شود، زیرا می‌توانید انتظار داشته باشید که مراحل را طی کنید، ابزارهایی را برای پیشرفت جمع‌آوری کنید و به پیچ و تاب لگوی داستان از جنگ ستارگان بخندید.

در 9 می، می‌توانید مهارت‌های مشاهده‌ای خود را با بازی Dark City: International Intrigue آزمایش کنید، اما قرعه‌کشی واقعی هفته آینده خواهد بود. Fallout 3: Game of the Year Edition (دکمه GOG). اولین سفر Bethesda به سرزمین بایر موفقیت بزرگی بود، زیرا تغییرات بزرگی در گیم پلی به ارمغان آورد و یک ماجراجویی سرگرم کننده را در دنیای پسا آخرالزمانی فراهم کرد. این نسخه گوشتی شامل پنج بسط است که داستان Fallout 3 را در Operation ادامه می دهد: Anchorage، The Pitt، Broken Steel، Point Lookout و Mothership Zeta. در نهایت، می‌توانید بازی اسرارآمیز نقطه‌ و کلیک قدیمی Nine Witches: Family Disruption را انتخاب کنید تا سه نفری که در 9 می وارد شده‌اند را تکمیل کنید.

بخوانید  تاریخ انتشار Dragon's Dogma 2 مشخص شد
Fallout 3: Game of the Year Edition
Fallout 3: Game of the Year Edition

16 می شاهد ورود دو بازی دیگر خواهیم بود. مورد تحسین منتقدان، شهر فراموش شده می بینید که 2000 سال به گذشته سفر می کنید تا از تخریب یک مکان رومی باستان جلوگیری کنید و رمز و راز پشت آن را کشف کنید. هنگامی که سفر در زمان خود را کامل کردید، می توانید 100 بازی درب: فرار از مدرسه، یکی دیگر از بازی های اشیاء پنهان را بررسی کنید. در 23 می شاهد ورود بازی دیگری به نام Spirits of Mystery: Whisper of the Past خواهیم بود، عنوان رمز و راز دیگری که در آن باید از چشمان خود برای پیدا کردن اشیاء مخفی پراکنده در صحنه هایی با تصویرسازی زیبا استفاده کنید.

وقتی هدایای Prime Gaming را درخواست کردید، برای همیشه مال شما هستند، حتی اگر اشتراک شما منقضی شود. بنابراین اگر عضو نیستید، بسته به علاقه شما به این بازی‌ها، ثبت نام در Amazon Prime، حتی برای یک ماه، ممکن است برای شما منطقی باشد.

اعضای Amazon Prime Gaming همچنین می‌توانند در این ماه از چند بازی دیگر از طریق کانال آمازون لونا لذت ببرند، مانند Lego Star Wars 3: The Clone Wars، Lego Star Wars: The Complete Saga، Fortnite، Lego Fortnite، Rocket Racing، Fortnite Festival و Trackmania. به کتابخانه این سرویس اضافه می شوند. هدایای پخش جریانی Luna Cloud فقط در ماه می برای پخش جریانی در دسترس هستند.

مجموعه بازی های آمازون پرایم برای می 2024

2 می

  • Tomb Raider: Game of the Year Edition
  • Lego Star Wars 3: The Clone Wars

9 می

  • شهر تاریک: دسیسه بین المللی
  • Fallout 3: Game of the Year Edition
  • نه جادوگر: از هم گسیختگی خانواده
  • شبیه ساز برق
بخوانید  Jujustu Kaisen Cursed Clash - Announcement Trailer

16 مه

  • شهر فراموش شده
  • 100 بازی در: فرار از مدرسه

23 می

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر